۰ نفر

اتصال بیش‌از ۱۰۰۰واحد صنعتی به تصفیه خانه فاضلاب

۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۲
کد خبر: 226272
اتصال بیش‌از ۱۰۰۰واحد صنعتی به تصفیه خانه فاضلاب

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اتصال 1007 واحد تولیدی و صنعتی به تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین منطقه مازندران - سیدمصطفی موسوی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و منطقه‌ای استان اظهار کرد 14 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان درحال تصفیه و پالایش فاضلاب واحدهای تولیدی و صنعتی هستند. به گفته وی هم اکنون حدود 60 درصد واحدهای بهره بردار مستقر در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان تحت پوشش تصفیه خانه فاضلاب صنعتی می باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: تصفیه‌خانه‌های فاضلاب صنعتی با هدف جلوگیری از بروز مشکلات زیست محیطی، کاهش آلودگی، استفاده مجدد از پسآب در فضای سبز و صیانت از محیط زیست در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجرا می‌شوند.

موسوی افزود: در حال حاضر 14 تصفیه‌ خانه فاضلاب موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، 8 هزار و 775 مترمکعب فاضلاب صنعتی را در شبانه‌روز تصفیه و پالایش می‌کنند.

وی بیان کرد: تاکنون 1007 واحد تولیدی و صنعتی به تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران متصل شدند که نقش مهم و کلیدی در کاهش آلودگی زیست محیطی شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارند.