۰ نفر

تاسیس شرکت تخصصی تعمیرات واگن و لوکوموتیو

۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۲۰:۲۶
کد خبر: 220405
تاسیس شرکت تخصصی تعمیرات واگن و لوکوموتیو

بزرگترین شرکت حمل و نقل ریلی با حذف معاونت فنی از بدنه این شرکت، یک شرکت تخصصی فنی و تعمیراتی در حوزه واگن و لوکوموتیو تشکیل داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، محمد رجبی با اعلام خبر تأسیس شرکت تحصصی تعمیرات لوکوموتیو و واگن گفت: بخش تعمیرات و ارائه سرویس های راهبردی را از امروز فعال کردیم و در قالب هلدینگ، شرکتی به منظور تعمیر و نگهداری ادوات سفرهای ریلی، حضور پر رنگی را در زمینه ارائه خدمات فنی در عرصه ریلی خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: برای این شرکت تعمیراتی، ساختار مالی، دفتر و منابع انسانی جدا از شرکت مادر تعریف شده و اعضای هیأت مدیره تعیین می شود.

مدیرعامل بزرگ ترین شرکت حمل ونقل ریلی با بیان اینکه در اساسنامه این شرکت امکان ارائه خدمات حمل و نقل بار نیز مورد تأکید است، اضافه کرد: برای ورود واگن‌های باری و لوکوموتیو هم مذاکراتی را آغاز کردیم چون نگاه تیم مدیریتی این شرکت، تبدیل شدن به یک بنگاه اقتصادی خصوصی است.

رجبی خاطر نشان کرد: همه تشکیلات مربوط به لوکوموتیو و واگن های باری در اختیار شرکت تخصصی تعمیرات و فنی قرار می گیرد و این شرکت می تواند کارهای تعمیراتی همه شرکت های حمل و نقل ریلی را انجام دهد.

وی ابراز امیدواری کرد: با اتصال شبکه های جدید و مجموعه اقدامات انجام شده و ایجاد بازارهای جدید برای این شرکت حمل و نقل ریلی، در آینده شاهد بهبود مستمر امور و افزایش سطح کمی و کیفی خدمات رسانی باشیم.