۰ نفر

منصوب شدن اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در وزارت راه

۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۰
کد خبر: 213926
منصوب شدن اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در وزارت راه

وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ حکمی اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت امسال را برای اطلاع رسانی عملکرد و اقدامات این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،« عباس آخوندی» در این احکام «محمدرضا انصاری» مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی ، «علیرضا محفوظی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها ، «قاسم بی‌نیاز» رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی ، سردار «غلامرضا جابر انصاری» رئیس مرکز حراست و «سیدسعید سیدعلایی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی را به عنوان ستاد بزرگداشت وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

آخوندی در این احکام تاکید کرده است که در راستای بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و به استناد نامه شماره 64636 مورخ 29 مرداد ماه 96 دفتر رئیس‌جمهوری محترم مبنی بر تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت در کلیه دستگاه‌های اجرایی، نظر به شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان عضو ستاد بزرگداشت هفته دولت سال 1396 در وزارت متبوع منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با برنامه‌ ریزی تشکیل جلسات منظم و احصاء و تدوین کارکردها و عملکرد‌های وزارت متبوع ثمرات و اثرات خدمت و تلاش دولت محترم تدبیر و امید صادقانه به مردم عزیز ایران منعکس و اطلاع‌رسانی مطلوب و موثر شود.

هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور است. این هفته به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت محمد علی رجایی رییس جمهوری وقت و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.