۰ نفر

تعرفه باز کردن انواع قفل چند؟

۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۳
کد خبر: 201940
تعرفه باز کردن انواع قفل چند؟

رییس اتحادیه صنف تعمیرکاران قفل و کلید تهران گفت: تکنولوژی قفل‌های کامپیوتری هنوز به طور کامل وارد کشور نشده است و فقط برخی هتل‌ها مجهز به چنین قفل‌هایی هستند.

عباس شمیرانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص وضعیت صنف تعمیرکاران قفل و کلید گفت: این صنف با وجود اینکه فعالیت خدماتی دارد و شرایط رکودی دراقتصاد نباید به طور مستقیم بر فعالان صنف تاثیری داشته باشد، اما در عمل این گونه نیست و شرایط فعالیت در این صنف هر سال رو به کاهش است.

وی افزود: در سال های اخیر تعدادی از فعالان این صنف از پرداخت حق عضویت اتحادیه طفره می‌روند و علت را هم کم شدن توان مالی خود اعلام می‌کنند. حتی برخی از فعالان این صنف به مشاغل دیگر روی آورده‌اند و به تعمیرکاران لوازم جانبی خودرو مبدل شده‌اند. در حالی که در سال های گذشته چنین فعالیت‌هایی را با شان حرفه ای خود مغایر می‌دانستند.

رییس اتحادیه تعمیرکاران قفل و کلید با بیان اینکه تکنولوژی‌های جدید کلید و قفل داخل با انواع روز دنیا فاصله زیادی دارد، گفت: یکی از شاخه های فعالیت در این صنف تعمیر قفل های کامپیوتری است، اما تکنولوژی چنین قفل هایی به طور محدود در برخی هتل ها وارد شده است. قفل هایی هم که در نزد مردم به عنوان قفل کامپیوتری شناخته می شود مانند قفل خودروها را نمی توان قفل کامپیوتری نامید.

وی درباره هزینه بازکردن قفل خودروها گفت: عمده تمرکز فعالان صنف تعمیرکاران قفل و کلید بر خودروهای مختلف است و در این خصوص خودروهای خارجی بیشترین درآمدزایی را دارد. به عنوان مثال هزینه بازکردن قفل خودرهای خارجی خاص تا بیش از 2 میلیون تومان هم می رسد.

رییس اتحادیه تعمیرکاران قفل و کلید تعرفه بازکردن قفل را در شهر تهران را به صورت زیر اعلام کرد:

(قیمت ها بسته به بعد مسافت و شرایطی که قفل دارد می تواند بیش از تعرفه محاسبه شود)

قفل