۰ نفر

مدیرکل دفتر صادرات گمرک؛

کیل مصرف انواع آرد مشخص شد +سند

۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲
کد خبر: 280657
کیل مصرف انواع آرد مشخص شد +سند

مدیرکل دفتر صادرات گمرک در بخشنامه‌ای به گمرکات ضریب استحصال آرد نول و ستاره از محل گندم خوارکی ورود موقت شده را ابلاغ کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، علی اکبر شامانی مدیرکل دفتر صادرات گمرک در بخشنامه‌ای به گمرکات ضریب استحصال آردنول و ستاره از محل گندم خوارکی ورود موقت شده را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه شماره 7160/ 978 مورخ 08/01/97 (ردیف 4) در خصوص تعیین ضریب استحصال آردنول و ستاره از محل گندم خوراکی ورود موقت شده ، به پیوست تصویر نامه شماره 79674/ 60 مورخ 28/03/96 مدیر کل صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص اعلام کیل مصرف انواع آرد استحصالی از گندم شامل آردهای : کامل ، سنگک، لواش ، تافتون و بربری ارسال می گردد.

دستور فرمایید در موارد آتی در مورد آردهای مذکور مطابق جدول ذیل نامه یاد شده با رعایت سایر مقررات و ضوابط مربوطه اقدام لازم مبذول دارند. همچنین با توجه به بررسی‌های به عمل آمده در صادرات قبلی انجام شده مشاهده می گردد، نوع آرد توسط اظهار کننده مشخص نشده لیکن اظهار نامه توسط گمرک صادراتی مورد پذیرش قرار گرفته و در برخی موارد نیز سقف مجاز به صادرات کنترل نشده و مازاد صادرات از محل پروانه ورود موقت انجام شده است که این امر مشکلاتی را در تسویه پروانه های ورود موقت ایجاد می نماید، لذا مجددا بر رعایت مفاد بخشنامه صدر الاشاره به خصوص بند (3) آن در گمرکات ورود موقت کننده و صادراتی تاکید می گردد.

آرد