۰ نفر

سخنگوی شورای شهر تهران:

گود برج میلاد همچنان مرکز همایش‌ها را تهدید می‌کند

۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۵۲
کد خبر: 287303
گود برج میلاد همچنان مرکز همایش‌ها را تهدید می‌کند

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گود کنار مرکز همایش‌های برج میلاد همچنان خطرآفرین است، گفت: باید هر چه سریع‌تر سازه‌ای که قرار است در این گود ساخته شود مشخص و مراحل اجرایی آن انجام شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی اعطا درباره آخرین وضعیت گود کنار برج‌ میلاد، اظهار داشت: معاونت شهرسازی شهرداری تهران کارگروه و تیمی را مشخص کرده است که در این خصوص بررسی‌های لازم را انجام دهند و تصمیم بگیرند. 

وی با اشاره به اینکه این گود هر چه سریعتر باید تعیین تکلیف و ساخته شود، گفت: طرح اولیه آن هتل بوده که گودبرداری انجام شده بر اساس طرح مصوب نبوده و طرح این هتل مورد تأیید نیست.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گود موجود برای مرکز همایش‌های برج میلاد خطر دارد گفت: گزارش‌هایی که بنده درباره این گود دیده‌ام بحرانی نبوده ولی باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود و سازه مصوب برای این گود تعیین شود. 

اعطا افزود: تیمی مشخص پیشنهادهای لازم برای سازه این گود را بررسی می‌کند و ایده‌های مختلفی برای سازه این گود پیشنهاد و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: به عنوان مثال برای پل دریاچه چیتگر نیز مسابقه‌ای گذاشتند و طراحان پیشنهادهای خود را ارائه دادند و با یک هزینه بسیار کم طرح‌ها و ایده‌های زیادی ارسال شد و کل هزینه در این خصوص 200 میلیون تومان بوده است.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: در اسرع وقت برای سازه گود برج میلاد فراخوان گذاشته می‌شود تا طراحان طرح‌های خود را برای این گود ارائه دهند تا بتوانیم هر چه سریعتر آن را اجرایی کنیم.