۰ نفر

انتقاد رئیس شورای ری از انتقال معتادان متجاهر به "کهریزک"

۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۲۸
کد خبر: 284556
انتقاد رئیس شورای ری از انتقال معتادان متجاهر به "کهریزک"

رئیس شورای شهرستان ری در واکنش به پیشنهاد انتقال معتادان متجاهر به کهریزک از سرریز آسیب‌های اجتماعی تهران به «ری» انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حسن خلیل آبادی با اشاره به پیشنهاد انتقال معتادان متجاهر به کهریزک، گفت: این منطقه گل بود و حالا هم به سبزه آراسته شده است. معتادان، قربانیان جامعه هستند اما بهتر است آسیب‌های اجتماعی در یک منطقه متمرکز نشود، زندانیان، روانیان، دفن اموات، دفن پسماند و فاضلاب و ... در این منطقه است و از نظر فرهنگی و روانی بر آن تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه این حجم آسیب‌های اجتماعی در منطقه ری موجب رسوبات فرهنگی و روانی در منطقه می‌شود، گفت: در هیچ جای دنیا همه عوارض و آسیب‌های شهر را در یک منطقه سرازیر نمی‌کنند.

خلیل آبادی افزود: رهبری عنوان کرده‌اند که ری قبله تهران است و قبله‌ باید زیباترین باشد نه اینکه سرریز آسیب‌های اجتماعی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران روز سه شنبه 12 تیر ماه در جلسه‌ای درباره حوزه آسیب‌های اجتماعی با موضوع مواد مخدر،  از تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک و استفاده از این بازداشتگاه برای نگه‌داری معتادان متجاهر خبر داده و گفته بود: دادستانی تهران به پلیس پیشنهاد کرده است بازداشتگاه کهریزک را برای نگه‌داری معتادان متجاهر اختصاص دهد. هم‌چنین مقرر گردید که مکان‌های نگه‌داری معتادان با شرایط سخت‌تری طراحی و تعبیه شود تا بازدارنده باشد و معتاد تصور نکند که این دوره چند ماهه که چندان هم سخت نمی‌گذرد تمام خواهد شد.