۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

علاقه رییس کمیته امداد به شهردار شدن محسن هاشمی/ خسارت معاونت حمل‌ونقل به درآمدهای شهرداری

۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۷
کد خبر: 283863
علاقه رییس کمیته امداد به شهردار شدن محسن هاشمی/ خسارت معاونت حمل‌ونقل به درآمدهای شهرداری

هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران برگزار شد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ در ابتدای هفتادو چهارمین جلسه شورا محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران  با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع) زندگی و دستاوردهای امام صادق علیه السلام را کمتر شناخته شده برای جامعه بخصوص نسل جوان خواند و افزود: امام صادق منادی وحدت و آزاد اندیشی علمی در جهان اسلام محسوب می گردد.

وی با بیان اینکه ایشان طی حدود چهار دهه تدریس و نشر علوم اسلامی و عهده داری امامت شیعه به مدت ثلث قرن ، بیشترین دستاوردهای علمی را در تاریخ جهان اسلام رقم زدند خاطر نشان ساخت: تربیت ۴۰۰۰ شاگرد برجسته در علوم اسلامی و بنا نهادن مکتب عقلانیت شیعی و فقه جعفری جزو دستاوردهای امام صادق علیه السلام محسوب می گردد.

هاشمی ادامه داد: از چهار پیشوای مذهبی اهل سنت، دو تن از آنان از شاگردان امام صادق(ع) محسوب می شوند و جلسات درس ایشان بزرگترین نماد وحدت اسلامی و آزاد اندیشی دینی در تاریخ جهان اسلام می باشد.

به گفته وی، امام صادق(ع) نه تنها نسبت به سایر مذاهب و فرق اسلامی با نگاهی مثبت و وحدت گرایانه برخورد می کرد بلکه حتی در مواجهه با انکار کنندگان خداوند و بی دینان نیز با سعه صدر، مدارا و منطق سخن می گفت و تاریخ بصورتی مشروح مباحث امام صادق با این گروه را ثبت کرده است که اثر گران سنگ توحید مفضل که حاصل بخشی از دلایل اثبات عقلی خداوند و وحدانیت آن توسط امام صادق بر ای شاگرد ایشان مفضل می باشد، امروز به عنوان میراثی اندیشمند برای جهان اسلام وشیعه باقی مانده است اما متاسفانه در مقایسه با مسایل هیجانی و احساسی و خرافات و مطالب بی اساس کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

هاشمی در ادامه انتقاد امام صادق(ع) به گرایشات انحرافی در شیعه را بسیار بنیادین توصیف کرد و ادامه داد: تنها گروهی که امام صادق(ع) از همنشینی با آنان پرهیز داشت و به اصحاب و یاران خود توصیه کرده بود از آنان دوری کنند، غلوکنندگان در مورد ائمه و شیعیان تندرو بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: از نگاه امام صادق(ع) این گروه که مقام امامان را بالاتر از آنچه که هست تبلیغ می کردند، خطری به مراتب بیشتر از انکار کنندگان خدا و انکار کنندگان امامت برای شیعیان دارند و موجب فساد عقیدتی جوانان شیعه می گردند.

وی اظهار داشت: امام صادق (ع) از تندروی عملی نیز پرهیز می کرد و اگرچه از شهادت شیعیان در مبارزه با حکومت متاثر می شد اما حاضر به تایید اقدامات نظامی زیدیه که فرزند امام سجاد و محمد نفس زکیه از نوادگان امام حسن مجتبی بود، نگردید و با وجود آنکه حکومتهای بنی امیه و بنی عباس را ظالم و غاصب می دانست بر روشهای نرم و روشنگری و بالا بردن آگاهی های جامعه نسبت به عملکرد حکومت تاکید داشت و روش های خشونت آمیز و استفاده از اسلحه را توصیه نمی کرد.

هاشمی، سیره امام صادق علیه السلام برای جامعه را حاوی درس های بزرگی دانست و ابراز امیدواری کرد؛ دستگاه های مسئول به جای فعالیت های تبلیغاتی و کلیشه ای و تعطیل کردن، افکار عمومی را با نگاه امام صادق(ع) و کمک گرفتن از دستاوردهای ایشان برای حل مسائل امروز جامعه آشنا کنند.

لزوم توجه به اجرای مصوبات شورا در تامین مالی توسعه مترو/برخی مدیران شهرداری علاقه‌ای به اجرای مصوبات ندارند

در ادامه و بعد از برگزاری مراسم روز پرچم در صحن شورای شهر تهران مجید فراهانی دیگر عضو شورا  با بیان اینکه تامین مالی، نیاز اساسی توسعه و تجهیز مترو به شمار می آید و در این راه شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم و ادوار گذشته مصوبات خوبی برای تامین مالی توسعه مترو پیش بینی و به تصویب رسانده است، گفت: مصوباتی که ظاهرا یا مدیران شهرداری از آن بی‌اطلاع اند یا به اجرای آن علاقه ای ندارند و باید تمهیدات ویژه ای از سوی شهردار  تهران برای پایبندی و اجرای به موقع مصوبات شورای اسلامی شهر تهران چه در دوره پنجم و چه ادوار پیشین به عمل آید تا ما با بی توجهی مدیران اجرایی شهرداری به مصوبات شورا مواجه نباشیم.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری مکلف بوده است بر اساس مصوبه مجوز اخذ عوارض توسعه حمل و نقل ریلی در شهر تهران؛ مصوب سال ۱۳۸۷ به میزان ۲۰ درصد بهای صدور مجوز سالیانه ورود به محدوده طرح ترافیک را علاوه بر نرخ مصوب دریافت و وجوه حاصله را در جهت تسریع اجرای پروژه های حمل و نقل ریلی هزینه کند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران افزود: دوم اینکه بر اساس مصوبه مجوز اخذ عوارض توسعه حمل و نقل ریلی به هنگام صدور پروانه های ساختمانی مصوب سال ۱۳۹۳ به میزان ۲ درصد عوارض ماخوذه بابت صدور پروانه های ساختمانی شامل زیربنا، تغییر کاربری، پذیره، مازاد تراکم، پیش آمدگی و سایر عوارض ذیربط را به عنوان عوارض توسعه حمل و نقل ریلی دریافت و به حساب شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) واریز و گزارش عملکرد آن را هر سه ماه یکبار به شورا ارائه نماید.

به گفته وی، سوم آنکه بر اساس بند ۷ ماده ۶ اساسنامه شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو تهران و حومه، مصوب سال ۱۳۹۴ می بایست درآمد حاصل از خدمات مجتمع‌های ایستگاهی مترو به ساخت و توسعه مترو اختصاص یابد.

فراهانی تصریح کرد: این موارد بخشی از مصوبات تکلیفی شورای اسلامی شهر تهران در مسیر تامین مالی پایدارمترو برای توسعه و تجهیز این شبکه حمل و نقل عمومی شهر بوده است که هر چند ما در چارچوب بودجه سالیانه شهرداری تهران و شرکت مترو نیز آن را مورد تصویب قرار می دهیم، اما در اجراء گرفتار چالش هایی است که سبب شده است تا توسعه و تجهیز مترو را با مشکل تامین مالی مواجه کند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم با اقدام به موقع و موثر شما همکاران عزیز به ویژه هیئت رئیسه شورا و پیگیری های آقای افشانی شهردار تهران شاهد ادای حق به شهر با توسعه و تجهیز مترو از طریق اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا باشیم.

آب به چشمه علی بازنگشت

در ادامه حسن خلیل آبادی رییس شورای شهرستان ری نیز با بیان اینکه مسئولان مترو وعده داده بودند به زودی آب به چشمه علی باز میگردد اما امروز ۱۷ تیرماه هنوز آب به چشمه علی بازنگشته است، گفت: دوستداران میراث فرهنگی نگران و مضطرب هستند که چه اتفاقی قرار است بیفتد و این موضوع جای پیگیری دارد.

هفته گذشته مدیرعامل شرکت مترو تهران اعلام کرده بود که آب به چشمه علی بازگشته و تصاویری از جاری شدن  اندک آب در این چشمه منتشر کرده و وعده داده بود به تدریج حجم آب در چشمه علی افزایش پیدا می کند.

همچنین خلیل‌آبادی درادامه با اشاره به برگزاری شوی لباس در کاخ نیاوران گفت: همانگونه که در رسانه ها شنیده‌اید، شوی لباس در تالار آبی کاخ تاریخی و میراثی نیاوران که به شماره ٢٠٢٥ و درسال ١٣٧٧ به ثبت رسیده برای دومین سال برگزار شده است.

وی ادامه داد: این سالن برای نمایش لباس‌های سلطنتی در نظر گرفته شده بود، ولی به بهانه نمایش لباس ها و صنایع دستی، شاهد برگزاری شوی لباس و تجارت البسه در آن مکان هستیم که این مساله امری کاملا تجاری و با هدف سودآوری است.

عضو شورای شهر تاکید کرد: به عنوان مسئول کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ضمن اعلام حمایت تمام قد از هنر و تولیدات داخلی به ویژه صنایع دستی متذکر می‌شوم که برگزاری شوی لباس، با مجوز عرضه صنایع دستی در کاخ ارزشمند نیاوران جز برای تشکیل جمعه بازار فانتزی نیست.

خلیل‌آبادی افزود: عرضه محصولات مدرن طراحان امروزی در کنار تعداد محدودی پوشاک سنتی ایرانی کلاهی شده است بر سر سازمان های صادر کننده مجوز این رویداد به اصطلاح فرهنگی، برگزاری چنین رویدادی با عنوان صنایع دستی، هدفی جز مجوز ورود به مجموعه نبوده است و به جز چند اثر فاخر، محصولات ارائه شده در تالار آبی فارغ از صنایع دستی ایرانی بوده و طراحان غالباً طرح‌های مدرن خود را در نمایشگاه برای معرفی و فروش عرضه کردند.

وی تصریح کرد: آیا انتخاب تالار آبی کاخ نیاوران با این حجم از تردد مردم و این میزان جابه‌جایی بار صرفا برای همشهریان عزیزی که به جهت خرید آمده‌اند، درست است؟ آیا در حمل و نقل رگال‌ها و بسته‌های بزرگ پوشاک دقت کافی به خرج داده می‌شود؟ آیا واکنش‌های سال گذشته تاریخ‌شناسان و مردم علاقمند به حفظ میراث تاریخی و فرهنگی برای توقف این امر کافی نبود؟ آیا بنیاد مستضعفان فضای دیگری برای برپایی این رویداد نداشت ‌و سؤالات دیگری که از وقت این جلسه خارج است؛ همچنان در اذهان باقی است.

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: به نظر می‌رسد صرفا پای مباحث مالی در میان است که اینگونه چشم بر ارزش‌های تاریخی این مملکت بسته اید. عدم تناسب برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها با فضای فرهنگی و تاریخی مجموعه، سبب آسیب‌های جدی به این ملک تاریخی می گردد.

خلیل‌آبادی گفت: تملک یک نهاد غیر مرتبط چه به صورت قانونی و چه برخلاف آن بر یک مکان تخصصی چیزی جز همین اتفاقات را درپی نخواهد داشت. از مسئولان بنیاد مستضعفان استدعا دارم برای حفظ هویت مردم ایران هم که شده از تغییر کاربری‌های میراثی جداً خودداری  کنند؛ تهران به درخت نیازمند است و ایران نیز به تاریخ پرغرور خودش.

وی از سازمان میراث فرهنگی تقاضا کرد با پیگیری مجدانه پرونده املاک تاریخی و گردشگری تحت مالکیت بنیاد مستضعفان، نحوه مدیریت صحیح اماکن تاریخی را جایگزین این فرهنگ جمعه بازاری کند و به جهت حفظ ارزش‌های تاریخی و فرهنگی این مجموعه، اقدامات لازم را انجام دهد.

خسارت هنگفت معاونت حمل و نقل به شهرداری تهران

همچنین محمد علیخانی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز  نسبت به کاهش درآمدهای شهرداری و خسارت‌هایی در خصوص اخذ عوارض تردد در محدوده مرکزی شهر تذکر داد.

متن تذکر علیخانی به شرح زیر است:

«با استناد به بند «الف» تبصره ۲ بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری تهران:

تبصره ۲: به منظور ایجاد شفافیت و انضباط مالی، سازمان‌ها و شرکت‌های ذیل ضمن رعایت کامل مفاد تبصره یک مکلفند:

الف) کلیه وجوه دریافتی از محل عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده‌های مرکزی و ترافیک (مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک)، تابلوهای با کاربری تبلیغاتی، عوارض حمل و نقل پایانه‌های مسافربری برون شهری، عوارض حفظ و گسترش فضای سبز و سایر درآمدهای حاصل از محل اخذ عوارض سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان زیباسازی شهر تهران باید به خزانه شهرداری تهران واریز شود.

شهرداری تهران مکلف است متناسب با تحقق این درآمدها، معادل ۵۰ درصد از مبالغ مذکور را پس از کسر سهم ۲۰ درصدی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) از محل عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده‌های مرکزی و ترافیک (مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک) به عنوان درآمد این سازمان‌ها محسوب و صد درصد آن را به حساب آنها واریز نماید تا مطابق بودجه مصوب این سازمان‌ها در راستای ایفای وظایف و مأموریت‌های شهرداری تهران هزینه شود.

مابقی به عنوان درآمدهای عمومی شهرداری تهران محسوب و به ترتیب به ردیف‌های درآمدی به شماره طبقه‌بندی ۱۱۰۳۱۵ با عنوان عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده‌های مرکزی و ترافیک (مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک)، شماره طبقه‌بندی ۱۱۰۴۲۵ با عنوان درآمدهای حاصل از تابلوهای با کاربری تبلیغاتی، شماره طبقه‌بندی ۱۱۰۳۲۰ با عنوان عوارض بلیت مسافربری و باربری و شماره طبقه‌بندی ۱۶۰۳۰۸ با عنوان حفظ و گسترش فضای سبز مطابق جدول شماره ۵ بودجه مصوب سال ۱۳۹۷ شهرداری تهران واریز می‌شود.

در صورت افزایش درآمدهای وصولی ناشی از ارائه خدمات و وصول عوارض در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر تهران (از جمله درآمدهای حاصل از عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده‌های مرکزی و ترافیک (مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک)، عوارض بلیت پایان‌های برون شهری و سایر درآمدها و عوارض مرتبط) نسبت به بودجه مصوب سال ۱۳۹۷ در راستای توسعه حمل و نقل عمومی هزینه گردد.

این در حالی است که مطابق عملکرد درآمد نقد سازمان حمل و نقل و ترافیک تا این تاریخ نسبت به بودجه مصوب محقق نگردیده است و عملکرد آن حوزه خسارات هنگفتی را به شهرداری تهران وارد نموده است که از این حیث قصور معاون حمل و نقل و ترافیک کاملاً محرز و همچنین با توجه به بند «الف» تبصره ۲ بودجه سال ۹۷ درآمد حاصله نیز تاکنون به خزانه شهرداری تهران واریز نشده است؛ فلذا مراتب تذکر اینجانب را به شهردار تهران معروض و نتیجه را اعلام فرمایید.

تنها ۳۰ درصد املاک در ناحیه ۳ منطقه ۱۸ دارای سند هستند

در ادامه زهرا نژادبهرام در جلسه علنی شورای شهر تهران در رابطه با مشکلات نوسازی بافت فرسوده تذکر داد.

متن تذکر وی به شرح زیر است:

 «احتراماً پیرو بازدید میدانی اینجانب در تاریخ یازدهم تیرماه ۹۷ از بافت فرسوده و ناپایدار منطقه ۱۸ شهر تهران مشخص شد یکی از موانع جدی در نوسازی بافت های فرسوده منطقه ۱۸ که دارای تعداد قابل توجهی املاک قولنامه ای است، بخشنامه صادره در تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۴ و به شماره ۱۰۸۶۷۷۲/۱۰۸ است که در قالب آن مساحت ملاک عمل به منظور صدور پروانه (شامل سطح اشغال، تراکم مجاز، پیشروی طولی و...) مساحت باقیمانده عرصه پس از اصلاحی ذکر شده است. در شرایطی که تنها ۳۰ درصد املاک واقع در ناحیه ۳ دارای سند رسمی هستند و  بخش عمده پلاک های واقع در نواحی ۷ گانه این منطقه قولنامه ای بوده و مشمول اصلاحی های قابل توجه ناشی از طرح های تعریض معابر و... شده‌اند، عملاً ساکنان این منطقه به دلیل نگرانی از دست دادن سرپناه خود و عدم صرفه اقتصادی ناشی از کاهش تراکم مجاز ساختمانی، از نوسازی بافت ها امتناع می‌ورزند. لذا خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به لغو این بخشنامه برای املاک قولنامه ای واقع در بافت فرسوده، اقدامات لازم به انجام رسد.

همچنین با عنایت به این نکته که سهم قابل توجهی از ساخت و سازهای منطقه از استحکام سازه ای کافی برخوردار نیست و در صورت بروز حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله، سلامت جسمی ساکنان به جد با تهدید مواجه خواهد شد، لزوم تمرکز بر سوله های مدیریت بحران منطقه بیش از پیش نمایان می‌گردد. این در حالیست که منطقه ۱۸ در شرایط کنونی تنها دارای دو سوله مدیریت بحران واقع در محله های فردوس و صادقیه است که سوله مدیریت بحران محله صادقیه به انباری تبدیل شده است. با توجه به مطالب ذکر شده، مقتضی است در اسرع وقت نسبت به ساماندهی سوله های مدیریت بحران در سراسر شهر تهران و نیز تدوین برنامه ای ویژه برای بهره گیری از اراضی باز گسترده منطقه ۱۸ به عنوان پشتوانه ارائه خدمات در هنگام وقوع بحران در کلانشهر تهران اقدامات لازم صورت پذیرد».

پرونده های باغات ماه‌ها در شورا معطل می‌ماند

زهرا صدراعظم نوری نماینده شورا در کمیسیون ماده ۷قانون حفظ و گسترش فضای سبز و باغات نیز در صحن شورای تهران با انتقاد از طولانی شدن روند بررسی پرونده باغات در شورا گفت:  وقتی پلیس امنیت طی مکاتباتی درخواست می کند تا به قید فوریت شورای شهر تهران نسبت به باغ بودن یا نبودن یک ملک رای صادر کند چرا روند بررسی آن در شورای شهر تا چند جلسه به تعویق می افتد؟

وی ادامه داد: برخی پرونده‌ها ۲۸ماه بدون بررسی در شورا می‌مانند! گاهی اوقات حتی بعد از رای شورا باز نتیجه به شهرداری ابلاغ نمی‌شود! هدف از این کار چیست؟ در حالی که باید در گردش کار سریعا به شهرداری ابلاغ شود.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی وقت شورا برای کاری تلف می‌شود که هیچ اثر بخشی ندارد؛ باید تکلیف پرونده‌های موجود مشخص شود.

دوست داشتم محسن هاشمی شهردار شود

در ادامه پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی در صحن شورا حضور پیدا کرد. او  با بیان اینکه برای حضور در شورا من پیگیر بودم، اظهار داشت: برای سومین بار است که به شورا آمده ام و اعتقاد دارم شورا میتواند همانطور که در موضوعات عمرانی حساس و پیگیر است در موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز پیگیر و موثر باشد.

وی با بیان اینکه برخی می گویند شوراها کارایی لازم را ندارند اما من معتقدم شورا می تواند موثر و کارآمد باشد اگر شورا شورا باشد، گفت: علاقه مندیم با مدیریت شهری در حوزه موضوعات مرتبط تعامل داشته باشیم.

فتاح با بیان اینکه دوست داشتم محسن هاشمی شهردار شود اما رای اعضای شورا چیز دیگری بود، گفت: شهردار فعلی تهران نیز انصافا در زمانی که استاندار فارس بود یک مددکار بود و ۲۲ سکه طلایی که در روز معارفه خود به عنوان استاندار گرفت همه را به کمیته امداد تقدیم کرد. 

وی با اشاره به اینکه با کمک و همراهی هم می توانیم تکدی گری و کودکان کار را از تهران پاک کنیم، افزود: همانطور که تبریز به عنوان یک کلانشهر می تواند شهری بدون گدا باشد تهران نیز به عنوان پایتخت که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند می تواند با همکاری ما به شهری بدون گدا تبدیل شود. بسیاری از این متکدیان ایرانی نیستند و به صورت شبکه ای کار می کنند که می توان آنها را با هم افزایی هم جمع آوری کنیم.

رئیس کمیته امداد، در خصوص رواج خیریه ها، گفت: همه این خیریه ها صراط نیست و ما نمی توانیم آنها را رها کنیم.

فتاح در پایان به اعضای شورا پیشنهاد کرد از تغییر اسامی به فرهنگ نیکوکاری و احسان توجه کنند.

دلیل تاخیر در بهره برداری از خط 7 را از شهردار بپرسید

محسن هاشمی در ادامه جلسه شورا را ترک و میز ریاست را به ابراهیم امینی نائب رییس شورای شهر تهران سپرد. هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان پرویز فتاح در خصوص علاقه مندی وی به شهردار شدن او، گفت: ایشان به من لطف داشتند و نمی توان این لطف را انشقاق میان اصولگرایان و اصلاح طلبان دانست.

وی ادامه داد: صحبت هایی در فضای مجازی از مصاحبه من در خصوص قائم مقام شهردار اسبق منتشر و برداشت شد که صحیح نبود. موضوعی که رسانه ها به آن پرداختند فساد در نیروهای مسلح بود که این موضوع در سخنان من مطرح نشد و امیدواریم در شرایط حساس کنونی، سخنان طوری مطرح نشود که دچار سوء تفاهم شویم. صحبت های من در حد مبادلات بنیاد تعاون، سپاه پاسداران و شهرداری بود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: طلب هایی که شهرداری برای به اتمام رساندن پروژه های عمرانی بلاتکلیف به آن نیاز دارد باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف و بازپرداخت شود.

هاشمی با اشاره به حضور رئیس کمیته امداد در جلسه شورای شهر تهران، گفت: در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و آسیب های اجتماعی مشکلات باید با همکاری همه نهادهای ذی ربط بررسی شود و امیدواریم در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی تعامل خوبی با کمیته امداد داشته باشیم.

وی در خصوص تاخیر در زمان افتتاح خط ۷ مترو، گفت: با وجود آنکه به این موضوع مسلط هستم و اطلاعات کافی دارم بهتر است آقای افشانی و پورسیدآقایی در این خصوص توضیح دهند.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری که آیا خط ۷ با سیگنالینگ خط ۳ تجهیز شده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و در خصوص تامین مالی خط ۶ نیز جلسات پی در پی داشته باشیم و امیدواریم هرچه سریع تر به نتیجه برسیم.