۰ نفر

نقشه ساختمان جدید پلاسکو به شهرداری تحویل داده نشده است

۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۹:۳۶
کد خبر: 283179
نقشه ساختمان جدید پلاسکو به شهرداری تحویل داده نشده است

شهردار منطقه ۱۲ از عدم تحویل نقشه گودبرداری ساختمان جدید پلاسکو به شهرداری منطقه ۱۲ خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پیمان محسنی  در مورد آخرین وضعیت ساخت پلاسکو گفت: از عید فطر تاکنون که کلنگ ساختمان جدید پلاسکو بر زمین خورده است تنها مطالعات مقاوم سازی ساختمان ۵ طبقه ضلع شمالی به منطقه تحویل داده شده است که برای تاییدیه به معاونت شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ارسال کردیم.

وی با بیان این‌که از آن زمان تاکنون در مورد ساختمان بلندمرتبه جنوبی (ساختمان ۱۶ طبقه) تنها یک درخواست به شهرداری منطقه ۱۲ ارسال شده است که خواهان انجام عملیات مکانیک خاک و شروع خاکبرداری بودند، گفت: مقرر شده است که بنیاد مستضعفان برای ساخت، ساختمان ۱۶ طبقه نقشه کامل بیاورد اما حالا تنها یک درخواست آورده و با این درخواست هم نمی‌شود مجوز گودبرداری و ساخت صادر کرد.

شهردار منطقه ۱۲ با بیان این‌که مقرر شد برای سرعت در امر ساخت‌وساز در ابتدا بنیاد مستضعفان نقشه سایت گودبرداری و فوندانسیون را بیاورد و در مرحله بعد نسبت به طراحی سازه اقدام کند، گفت: اما هنوز نقشه گودبرداری در ساختمان جدید فوق به شهرداری منطقه ۱۲ تحویل داده نشده است.

وی افزود: با توجه به این‌که تمامی جلسات در مورد پلاسکو در ساختمان استانداری و به ریاست مقیمی برگزار می‌شود، استاندار مراتب را مرتبا از منطقه پیگیر می‌شود.

  پیش از این رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از ارائه نقشه‌های گودبرداری و سازه محافظ ساختمان جدید پلاسکو به شهرداری منطقه ۱۲ خبر داده بود.