۰ نفر

وضعیت ترافیکی معابر تهران در نخستین روز از هفته

۲ تیر ۱۳۹۷، ۸:۱۵
کد خبر: 280345
وضعیت ترافیکی معابر تهران در نخستین روز از هفته

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران در نخستین روز از هفته را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ عباس اوتادی درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در نخستین روز هفته اظهار کرد: در حال حاضر در محورها و معابر ورودی به تهران و نیز هسته مرکزی شهر شاهد ترافیک پرحجم و افزایش حجم ترافیک هستیم؛ به طوری که هم اکنون وضعیت ترافیکی در بزرگراه‌های همت،‌حکیم، جلال آل احمد، جاده مخصوص کرج، بابایی و صدر، پرحجم و در مقاطعی سنگین است.

وی با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی نیز شاهد حجم ترافیک هستیم، گفت: در بزرگراه‌های زین‌الدین، بابایی، رسالت، نواب و سعیدی نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

اوتادی با بیان اینکه حجم ترافیک در مقاطعی از خیابان ولیعصر و خیابان دماوند نیز نیمه سنگین است، اظهار کرد: برابر بر گزارش‌های ما در ورودی بزرگراه آفریقا حجم بار ترافیکی رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در روانسازی ترافیک در آماده باش همیشگی هستند گفت: خوشبختانه گره ترافیکی در معابر وجود ندارد و با اقدامات انجام شده پیش بینی می‌شود در 24 ساعت آینده از حجم ترافیک صبحگاهی کاسته شود.