۰ نفر

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران:

گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک آسیب کم‌تری به محیط زیست وارد می‌کند

۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۴۹
کد خبر: 276243
گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک آسیب کم‌تری به محیط زیست وارد می‌کند

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اهمیت استفاده از گاز طبیعی، تصریح کرد: گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک آسیب کم‌تری به محیط زیست وارد می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، فرهاد افشار در نشست مشترک بررسی موانع و مشکلات استاندارد سازی جایگاه ها که با حضور جمعی از نمایندگان سازمان استاندارداستان تهران، سازمان ملی پخش فراورده های نفتی، شرکت گاز استان تهران،  نماینده شرکت واحد اتوبوس رانی و جمعی از معاونین و مدیران شرکت برگزار شد، با اشاره به حفظ و نگه داشت مطلوب  تجهیزات و تعمیرات جایگاه ها، اظهار داشت:  بهتر است دیسپنسرهایی که به لحاظ فنی مشکل دار و غیر فعال هستند، با هماهنگی سازمان استاندارد استان تهران، صورت جلسه و پلمپ شوند. 

وی در ادامه افزود: این امر سبب کاهش بار روانی بصری برای شهرواندان می شود. وقتی مراجعین به واسطه پلمپ دستگاه ازعدم کارایی آن مطمئن شوند، فشار روانی ناشی از فعال نبودن برخی از دستگاه ها کم تر خواهد شد و شهروند از عدم کارکرد آن دسپنسر اطمینان حاصل خواهد کرد.  

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع  و مشاغل شهر به رعایت نکردن مسائل کارشناسی پیش از احداث برخی جایگاه ها اشاره کرد و گفت: دو جایگاه CNG شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران با عنوان جنت آباد 1 و 2  به فاصله ی بسیار نزدیک از هم قرار دارند و این چیدمان توجیه علمی و منطقی ندارد.

افشار گفت: لازم است در این زمینه نیز تصمیم گیری صحیح و معقولی صورت گیرد.  

در این جلسه مقرر شد بازدیدهای میدانی با حضور تمامی اعضا ی جلسه از جایگاه های اتوبوسی و سواری که دارای نقص هستند، به عمل آید و مشکلات احتمالی هر یک از جایگاه ها مرتفع شود و در نهایت نماینده ی بازرسی سازمان استاندارد استان تهران ضمن بازدید و تایید  روایی حل مشکلات، دستور استاندارد سازی را اعلام کند.