۰ نفر

آمادگی شورای شهر تهران برای افزایش سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران

۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۳۲
کد خبر: 274290
آمادگی شورای شهر تهران برای افزایش سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه هنوز تعداد قابل توجهی از خبرنگاران طرح ترافیک دریافت نکرده‌اند این آمادگی در شورا وجود دارد در صورتی که شهرداری لایحه در خصوص افزایش سهمیه‌ها بدهد آن را بدون فوت وقت تصویب کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمد علیخانی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از خبرنگاران هنوز موفق به دریافت مجوز طرح ترافیک نشده‌اند، اظهار کرد: این قشر از جامعه رسالت مهمی را در جامعه به عهده دارند و این در حالی است که برای تهیه اخبار و گزارشات خود مرتباً باید در سطح شهر تردد کنند.

وی تصریح کرد: شورای شهر تهران نسبت به سختی کاری خبرنگاران مطلع هست و به همین دلیل تلاش می‌کند برای آنها تسهیلات هر چند کم اما فراهم کند.

عیلخانی بیان کرد: حسینی مکارم سرپرست سابق شهرداری تهران زمان حضورش در این مجموعه به عنوان سرپرست وعده‌ای مبنی بر تخصیص 2 هزار سهمیه و مجوز اضافی برای ورود به طرح ترافیک خبرنگاران خبر داده بود که پس از جابه‌جایی این موضوع به فراموشی سپرده شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران ادامه داد: چنانچه شهردار جدید تهران لایحه‌ای در این زمینه به شورا ارسال کند شورا نیز در کمترین زمان ممکن آن را تایید خواهد کرد.