۰ نفر

ناهید خدا کرمی تاکید کرد؛

خرید و فروش کارت شناور طرح ترافیک در بازار غیر قانونی است/ سازمان‌ها و نهاد‌های متخلف به مردم معرفی شوند

۱ خرداد ۱۳۹۷، ۹:۵۷
کد خبر: 273336
خرید و فروش کارت شناور طرح ترافیک در بازار غیر قانونی است/ سازمان‌ها و نهاد‌های متخلف به مردم معرفی شوند

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری می بایست سازمان ها و نهاد ها یا افرادی که به طور موجه از رانت کارت شناور و مزایای آن بهره مند شدند ولی به صورت غیر قانونی در حال خرید و فروش آن هستند را شناسایی و به مردم معرفی کند .

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی ؛ ناهید خداکرمی در شصت و پنجمین جلسه شورا گفت: در گذشته ما شاهد بودیم سهمیه ارزاق به شهروندان در قالب کوپن داده می شد و علاوه بر سهمیه ارزاق کوپن سیگار هم  داده می شد و خیلی از افراد غیر سیگاری هم در صف می ایستادند تا از این اتفاق بهبه برداری کنند و سیگارها را در بازار آزاد بفروشند.در قالب و شکل دیگر وجود دارد.

خدا کرمی افزود: اخیر ا مشاهده شده تعدادی از کارت های شناور ترافیک در بازار آزاد خرید و فروش می شود طرح جدید یکی از اهدافش جلوگیری از رانت و ساماندهی طرح بود که متاسفانه با وجود تلاش های زیادی که برای تغییر سیستم و قطع رانت و دردسترس بودن عدالت شد باز هم شاهد بی اخلاقی در این حوزه هستیم.

وی ادامه داد: لذا از شهردار تهران تقاضا دارم تا نسبت به شناسایی و معرفی سازمان ها و نهاد ها یا افرادی که به طور موجه از رانت کارت شناور و مزایای آن بهره مند شدند ولی به صورت غیر قانونی در حال خرید و فروش هستند اقدام نموده و مراتب را اطلاع شورا و مردم شریف تهران برسانند.