۰ نفر

خلیل‌آبادی خطاب به هاشمی: از سمیع الله حسینی مکارم تشکر نکردید

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۶
کد خبر: 272783
خلیل‌آبادی خطاب به هاشمی: از سمیع الله حسینی مکارم تشکر نکردید

عضو شورای شهر تهران خطاب به رییس شورای شهر تهران گفت:در متنی که قرائت کردید، از سمیع الله حسینی مکارم تشکر نکردید، در زمانی که شهرداری فاقد شهردار بود با مدیریت و سرپرستی آقای مکارم دوران موفقی را داشت

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ حسن خلیل آبادی، رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در شصت و پنجمین جلسه رسمی شورا در تذکر پیش از دستور خود گفت: در سالروز انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه به مردم می‌گوییم شهروندان عزیز حضور ارزشمند شما را از یاد نخواهیم برد و بر آن عهدی که با شما بستیم خواهیم بود.

وی در ادامه خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در متنی که قرائت کردید، از سمیع الله حسینی مکارم تشکر نکردید، در زمانی که شهرداری فاقد شهردار بود با مدیریت و سرپرستی آقای مکارم دوران موفقی را داشت و کارها به خوبی پیش می رفت و امیدواریم ایشان موفق باشند. چراکه ایشان علاوه بر آنکه معاون شهرداری تهران بودند، در این مدت سرپرست شهرداری بودند و زحمات بسیاری کشیدند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از زمان وقفه ای که میان استعفا تا انتخاب شهردار صورت گرفت، تمامی معاونان این مدت انتقال را به خوبی سپری کردند که جای دارد از یکایک این عزیزان قدردانی شود که از جانب خودم و همکارانم از معاونان شهرداری تهران سپاسگزاری می‌کنم.