۰ نفر

بررسی ایستگاه‌های مترو برای نصب پله‌برقی و آسانسور

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹
کد خبر: 272185
بررسی ایستگاه‌های مترو برای نصب پله‌برقی و آسانسور

مدیرعامل مترو تهران از آغاز طرح بازنگری ایستگاه‌های مترو در پایتخت خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علی امام  با اشاره به اجرای طرح بازنگری ایستگاه‌های مترو، گفت: به معاونت مهندسی مترو ابلاغ کردیم که بازنگری ایستگاه‌های مترو را برای نصب پله برقی و آسانسور دردستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه برخی از ایستگاه‌های خطوط قدیمی‌تر بدون پله برقی  آسانسور هستند که این مسئله سبب بروز مشکلاتی شده است، گفت: البته در خطوط جدید همچون خط 4 مترو مکان نصب پله برقی و آسانسور تعبیه شده است اما هنوز مناقصه خرید برگزار نشده و با وجود آنکه مکان آن در نظر گرفته شده است اما خالی است که باید هر چه سریعتر این مشکل مرتفع شود.

امام با بیان اینکه نصب پله برقی و آسانسور در ایستگاه‌هایی که مکان آنها مشخص شده است در اولویت قرار دارد، گفت: تا دو ماه آینده مشاور برای بررسی دقیق بازنگری و نحوه نصب انتخاب خواهد شد و کار نصب پله برقی و آسانسور در صورت امکان انجام می‌گیرد.

مدیرعامل مترو تهران با بیان اینکه ممکن است نتوانیم در ایستگاه‌های قدیمی‌تر مترو پله برقی و آسانسور نصب کنیم، گفت: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا برای رفاه حال شهروندان نسبت به نصب پله برقی و آسانسور اقدام کنیم اما واقعیت این است که باید مشخصات ایستگاه با مشخصات پله برقی و آسانسور منطبق شود و در صورت انطباق این مهم انجام می‌گیرد.