۰ نفر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

همه پروژه‌های عمرانی پیوست روان‌سازی عبور و مرور برای سالمندان و معلولان دارد

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۹
کد خبر: 272020
همه پروژه‌های عمرانی پیوست روان‌سازی عبور و مرور برای سالمندان و معلولان دارد

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تمام پروژه‌های عمرانی دوره جدید مدیریت شهری پیوست روان‌سازی عبور و مرور برای معلولان و سالمندان در نظر گرفته شده است.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ پیروز حناچی در پاسخ به علت شکستگی آسفالت‌های بزرگراه‌های تهران و تعمیر نکردن آن‌ها به اقتصادآنلاین گفت: ترمیم آسفالت جزو اقداماتی است که به‌طور مداوم انجام می‌شود. ممکن است آسفالت در زمستان دچار یخ‌زدگی شود و یا در مواردی که برای خط‌کشی از تینر استفاده می‌شود آسفالت زودتر پوسیده شود.

وی ادامه داد: تعمیر آسفالت بزرگراه‌ها در حیطه وظایف معاونت فنی و عمرانی است و ما با پیمانکاران قرار داد 4،5ساله داریم. آن‌ها تمام اقدامات مربوط به تعمیر آسفالت یعنی لکه‌گیری و مرمت رویه‌های آسفالتی را انجام می‌دهند. تعمیر آسفالت در سطح کوچک به عهده مناطق و معاونت خدمات شهری است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین درباره مناسب‌سازی پل‌های عابرپیاده تهران برای معلولان و سالمندان نیز گفت: قرار دادن پله برقی برای پل‌های عابر پیاده در حوزه کاری ما نیست. زمانی سازمان زیباسازی در ازای درج تبلیغات بر روی پل‌ها از متقضیان، هزینه نصب پله برقی دریافت می‌کرد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای مناسب‌سازی معابر برای معلولان و سالمندان انجام شده است، اظهار کرد: در همه پروژه‌های عمرانی که در این دوره اجرایی خواهد شد برای تمام سنین پیوست عبور و مرور در نظر گرفته است و جز شرایط اجرای هر پروژه‌ای محسوب می‌شود.