۰ نفر

هاشمی: مکارم پیشنهاد نجفی بود/ معرفی گزینه‌های شهرداری بعد از جلسه هم‌اندیشی

۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱
کد خبر: 263177
هاشمی: مکارم پیشنهاد نجفی بود/ معرفی گزینه‌های شهرداری بعد از جلسه هم‌اندیشی

محسن هاشمی،رییس شورای شهر در پنجاه و‌پنجمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی مجدد استعفای نجفی گفت:امروز جلسه با خوبی و آرامش برگزار شد و مکارم را به عنوان سرپرست انتخاب کنیم.طبیعی است جلسات هم اندیشی برای انتخاب شهردار با فوریت برگذار خواهد شد همچنین با تبیین شاخص‌های شهردار آینده از اعضای شورا خواهیم ساخت نامزدهای خود را برای این پست مهم اعلام کنند و در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار آینده تهران اقدام خواهیم کرد.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی ؛ رییس شورای شهر ادامه داد:از مکارم سرپرست جدید شهرداری می خواهیم با جدیت،نگاه ویژه و‌سرعت عمل کار را در شهرداری پیش ببرد تا هیچ وقفه‌ای در امور شهرداری ایجاد نشود.

هاشمی در رابطه با دلیل انتخاب مکارم تصریح کرد:انتخاب ایشان نظر اعضا بود و ما کاملا آزادنه از اعضا خواستیم پیشنهادات خود را برای سرپرستی شهرداری تهران اعلام کنند و تعداد زیادی ایشان را پیشنهاد دادند.

وی اضافه کرد:در این گونه سرپرستی‌ها معاون مالی و اقتصادی به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود و دلایل آن تسلط به مسائل مالی و مشکلات شهر است.از سوی دیگر در دوران گذار باید نسبت به محافظه‌کارانه‌تر برخورد شود.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مکارم به نجفی شهردار سابق تهران نزدیک بوده است،گفت: نظر خود آقای نجفی انتخاب آقای مکارم به عنوان سرپرست شهرداری بود.

او درباره انتخاب شهردار آینده اظهار کرد:در حال حاضر نمی‌توانم درباره گزینه‌های آینده شهرداری صحبت کنم و فرایند انتخاب نیز پس از جلسه هم‌اندیشی مشخص خواهد شد.