۰ نفر

زمین در مولوی نشست کرد +تکمیلی

۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶
کد خبر: 254466
زمین در مولوی نشست کرد +تکمیلی

در پی نشست زمین در محدوده خیابان مولوی بعد از میدان محمدیه که منجر به نشست بخش‌هایی از پیاده‌رو و همچنین مسیر غرب به شرق ویژه اتوبوس در خیابان مولوی اتفاق افتاد، این مسیر مسدود شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پیش بینی می شود که از ظهر امروز حجم ترافیک در این منطقه سنگین شود. بنابراین از شهروندان می‌خواهیم که از تردد غیر ضروری در این محدوده پرهیز کنند.

علت فرونشست خیابان مولوی بارندگی و آب‌شستگی زمین است

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: بر اساس گزارشات تاسیسات ما تنها یک لوله در بیمارستان اکبرآبادی در محله مولوی دچار شکستگی شده و هیچ گزارشی از فرونشست در تاسیسات ما به ثبت نرسیده است.

علیرضا نوذری‌پور اظهار کرد: این اتفاق قطعا از ناحیه تاسیسات ما نبوده و باید صراحتا بگویم که این مساله هیچ ارتباطی با تاسیسات آبی ندارد.

وی در تشریح جزییات بیشتر این حادثه گفت: در اثر بارندگی و اب شستگی مقابل بیمارستان اکبرابادی نشست زمین درابعاد ٣*٥ اتفاق افتاده و متعاقبا لوله انشعاب بیمارستان آسیب دیده که با حضور عوامل شهرداری و آبفا ضمن تعمیر لوله آسیب دیده محل نشست نیز توسط عوامل شهرداری در حال ترمیم است.

این در حالی است که رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از انسداد بخشی از خط ویژه مسیر غرب به شرق خیابان مولوی به دلیل نشست زمین خبر داد.