۰ نفر

حذف افزایش ۳۵درصدی قیمت حق توقف ساعتی در میادین میوه و تره‌بار شهرداری

۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۲۰
کد خبر: 253056
حذف افزایش ۳۵درصدی قیمت حق توقف ساعتی در میادین میوه و تره‌بار شهرداری

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در بررسی نامه اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه مجوز اخذ حق توقف ساعتی از وسایط نقلیه وارده به میدان مرکزی سازمان میادین میوه و تره‌بار، افزایش 35 درصدی نرخ توقف ساعتی را از این مصوبه حذف کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین، اعضای شورای شهر روز یکشنبه در جریان چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیات تطبیق به مصوبه اصلاحیه مجوز اخذ حق توقف ساعتی از وسایط نقلیه وارده به میدان مرکزی سازمان میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران را در دستور کار اعضا قرار دادند.

اعضای شورا در بررسی این مصوبه، افزایش نرخ اعلامی 35 درصدی که در تبصره یکم مصوبه توسط اعضای شورای شهر تهران در جلسات گذشته به تصویب رسیده بود را از این مصوبه حذف شد.

همچنین بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص هیات تطبیق به مصوبه الزام شورای شهر تهران مبنی بر تشکیل کمیته ارتقای ایمنی ساختمان‌های شهر تهران جهت پیگیری تحقق خروجی‌ها و پیشنهادات گزارش‌های تهیه شده در کارگروه‌های دولت، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران (دوره چهارم) و سایر سازمان‌ها و نهادها پیرامون بررسی حادثه ساختمان پلاسکو) در دستور کار اعضا قرار گرفت.

اعضای شورا برای بررسی این مصوبه، اصلاح نوشتاری انجام دادند.