۰ نفر

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

دیدار مدیران شهری با جهانگیری و انتقاد از بررسی بودجه

۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵
کد خبر: 252111
دیدار مدیران شهری با جهانگیری و انتقاد از بررسی بودجه

رییس شورای شهر تهران از دیدار اعضای شورا با معاون اول رییس جمهور امروز بعد ازظهر ساعت ١٦ خبر داد.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی ؛ در جریان چهل و ششمین جلسه فوق العاده شورای شهر، رییس شورای شهر تهران  در میان جلسه ریاست را به ابراهیم امینی داد و جلسه شورای شهر را ترک کرد و با حضور در جمع خبرنگاران در واکنش  به سوالی در خصوص به هم ریختگی جلسه این مسئله را رد کرد و افزود: جلسه به هم ریخته نیست بلکه تاکنون سابقه نداشته است که بودجه بر اساس کد پروژه ها  وارد شود و تک به تک آن را بررسی کنند و جلسه خوب است.

او در رابطه با  استعفای مسجد جامعی از ریاست ستاد شورایاری‌ها افزود: ایشان نامه‌ای نوشتند که می خواهند استعفا بدهند اما استعفایشان تاکنون پذیرفته نشده چرا که باید این موضوع در هیات رییسه در کمیسیون فرهنگی بررسی شود.

وی در رابطه با  دیدار اعضای  مدیریت شهر با جهانگیری گفت: این جلسه امروز ساعت 16 برگزار می‌شود چرا که چندی پیش نامه ای به جهانگیری نوشته و از او خواستم موضوع دو هزار واگن را پیگیری کند که امروز جلسه ای با حضور مسوولان وزارت کشور، اقتصاد، بانک عامل و... برگزار می‌شود.

وی در ادامه در رابطه با تعطیلی خانه‌های قرآن نیز تصریح کرد: موضوع را نشنیده‌ام و اما این ادعا شما باید بررسی شود که ببینیم اصلا چنین چیزی صحت دارد که البته بعید می‌دانم.