۰ نفر

قناعتی: هزینه خرید طرح‌ ترافیک زوج و فرد ارزان است

۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲
کد خبر: 251025
قناعتی: هزینه خرید طرح‌ ترافیک زوج و فرد ارزان است

عضو سابق هیئت رئیسه شورای شهر تهران انتقاداتی را نسبت به اقدامات شهرداری برای تغییر در طرح زوج و فرد و طرح ترافیک مطرح کرد.

ابوالفضل قناعتی گفت: شهرداری تهران با شعار کاهش آلودگی هوای شهر، اقدام به اعمال تغییر در طرح ترافیک و طرح زوج و فرد کرده است. او گفت: زمان اجرای این تغییرات، بدون شک مردم با مشکلاتی مواجه خواهند شد و احتمال شکست طرح شهرداری نیز وجود دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت ۶۰ درصد رانندگان تهرانی در محدوده زوج و فرد گفت: قرار شده شهرداری پس از گذشت ۳ ماه از طرح ترافیک جدید، تغییرات طرح زوج و فرد را اجرایی کند. اکنون باید به این موضوع توجه شود که ۶۰ درصد رانندگان تهرانی در محدوده زوج و فرد مشغول به فعالیت بوده و پولی کردن تردد در این بخش می‌تواند مشکلاتی را برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

قناعتی در خصوص چرایی اجرای طرح زوج و فرد در شهر تهران خاطرنشان کرد: زمانی که طرح زوج و فرد مطرح شد، مسئولان به دنبال این بودند که با اجرای این طرح، مقدمات کاهش تردد خودرو‌ها را فراهم کنند.

او تاکید کرد: با طرح جدید شهرداری، اگر فردی پول پرداخت کند می‌تواند وارد محدوده زوج و فرد شود و به این خاطر که مبلغ ورود چندان زیاد نیست، تردد‌ها در این بخش افزایش یافته و به دنبال آن، آلودگی هوا نیز بیشتر خواهد شد.