۰ نفر

پاکسازی "زمین های بایر و بی‌دفاع شهری" ورودی غربی پایتخت

۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴
کد خبر: 246717
پاکسازی "زمین های بایر و بی‌دفاع شهری" ورودی غربی پایتخت

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 از "پاکسازی کامل زمین های بایر و بی دفاع شهری" و جمع آوری بیش از 20هزار کامیون زباله، خاک و نخاله های ساختمانی با هدف رفع مشکلات زیست محیطی و آراستن چهره و منظر شهری در سطح محدوده ورودی غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، سیاوش زابلی ضمن اعلام خبر فوق گفت: این اقدام با تعامل بسیار خوب و همکاری همه جانبه انجام گرفته فی مابین ادارات خدمات شهری، ساماندهی و مدیریت پسماند معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 اجرایی شد که طی آن بالغ بر (20000 کامیون) زباله، خاک و نخاله های ساختمانی از زمین های بایر و بی دفاع شهری سطح نواحی سه گانه این منطقه جمع آوری شد.

وی با اشاره به بافت غالبا صنعتی و کارگاهی منطقه21 افزود: این منطقه به لحاظ همجواری صنعت و سکونت؛ دارای حساسیت های ویژه به لحاظ رعایت نکات بهداشتی و ایمنی است، چراکه دفع و یا رهاسازی غیربهداشتی پسماندهای صنعتی، کارگاهی و یا گیاهی می تواند به صورت مستقیم بر سلامت شهروندان ساکن در این محدوده اثر سوء بگذارد.

زابلی در خاتمه یادآور شد: اجرای عملیات پاکسازی سطح منطقه21 از زباله، خاک و نخاله های ساختمانی و نیز کنترل نقاط بی دفاع شهری این منطقه در فواصل زمانی مشخص و به صورت مستمر در دستورکار معاونت خدمات شهری و محیط زیست ورودی غربی پایتخت قرار دارد.