۰ نفر

اعلام زودرس عدم ثبت‌نام طرح ترافیک سال۹۷ وِجه قانونی ندارد

۱۶ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۰۴
کد خبر: 242726
اعلام زودرس عدم ثبت‌نام طرح ترافیک سال۹۷ وِجه قانونی ندارد

یک عضو شورای شهر تهران گفت: اعلام اینکه در سال ۹۷ ثبت نام طرح ترافیک انجام نخواهد شد قبل از تصویب در شورای شهر تهران وجه قانونی ندارد.

مجید فراهانی، در پاسخ به این پرسش که آیا اعلام اینکه شهرداری برای طرح ترافیک سال ۹۷ ثبت نام نخواهد کرد قبل از اینکه این موضوع در شورای شهر تهران به تصویب برسد قانونی است گفت: بررسی هر گونه تغییر، نوع و مقدار عوارض در طرح ترافیک باید در شورای شهر تهران انجام شود و شورا آن را به تصویب رسانده سپس به فرمانداری و بعد در شورای عالی ترافیک مطرح شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر ، وی ادامه داد: تاکنون اعضای شورای شهر به جز کمیسیون تخصصی در جریان کار کارشناسی تغییرات طرح ترافیک قرار نگرفتند بنابراین لازم است قبل از هر گونه اقدامی بر اساس قوانین این طرح را در شورا مورد بررسی قرار دهند.

وی ادامه داد: از سال ۸۷ تاکنون ۱۵ لایحه در خصوص تغییر عوارض طرح ترافیک مورد بررسی و تصویب قرار گرفته انتظار ما از مدیران فعلی شهری این است که این تغییرات را به اطلاع شورای شهر برساند. شورا ممکن است این تغییرات را تصویب، رد یا با اصلاحاتی به تصویب برساند. اعلام زودهنگام اینکه در سال ۹۷ هیچ ثبت نامی برای طرح ترافیک انجام نمی شود هیچ وجه قانونی ندارد و تنها سبب سردرگمی افکار عمومی می شود و این نوع رفتارها شایسته نیست.