۰ نفر

آگهی‌های کف خیابان به دادگاه کشیده شدند

۲ آذر ۱۳۹۶، ۲۱:۴۸
کد خبر: 233409
آگهی‌های کف خیابان به دادگاه کشیده شدند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 از شکایت قضایی علیه شرکت هایی که تبلیغات خود را به صورت برچسب در کف پیاده روها چسبانده اند، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، کورش خرد ضمن اعلام طرح شکایت علیه شرکت هایی که تبلیغات خود را در کف پیاده روهای این منطقه چسبانده اند و باعث زشتی چهره شهر شده اند ؛ گفت: اخیرا بسیاری از شرکت ها و موسسات به صورت غیر قانونی تبلیغات خود را در کف پیاده روها می چسبانند که علاوه بر نازیبایی چهره شهر، هزینه و زمان زیادی برای پاکسازی نیاز دارد.

وی با بیان این که معابر این منطقه با کیفیت مناسب پیاده رو سازی شده اند و تمام شهروندان برای حفظ اموال شهر مسئول هستند، افزود: بیشترین برچسب های تبلیغاتی کف پیاده روها در تقاطع ولی عصر– انقلاب، جمهوری – ولی عصر ، ضلع جنوب میدان انقلاب، محور جمهوری – حافظ ، میدان حسن آباد، محور جمهوری حد فاصل خیابان ولی عصر تا حافظ و از میدان جمهوری تا خیابان اسکندری مشاهده می شود که اخیرا نیز فراگیر شده است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر اجرای طرح ویژه نظافتی در این محورها که کار سخت و زمانبری است؛ از طریق اداره حقوقی این منطقه اقدام به طرح شکایت علیه این شرکت ها و موسسات کرده ایم و تقاضای اعمال قانون در خصوص متخلفان داریم.