۰ نفر

مهلت ثبت نام در مدارس تهران تمام شد

۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸
کد خبر: 214058
مهلت ثبت نام در مدارس تهران تمام شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از ثبت نام ۹۰ درصدی دانش آموزان تهرانی خبر داد و گفت: علی‌رغم اتمام مهلت ثبت نام‌ها به جاماندگان کمک می‌کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا،  علیرضا راه‌پیما از آخرین مهلت ثبت نام در مدارس شهر تهران خبر داد و افزود: مطابق الزامات ثبت نام، آخرین فرصت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس تا پایان مردادماه اعلام شده است اما به دانش‌آموزانی که بنا به دلایلی از ثبت‌نام بازمانده‌اند، کمک خواهیم کرد که کار ثبت‌نامشان انجام شود.

وی با اشاره به توسعه متوازن ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه در شهر تهران از ثبت‌نام ۹۰ درصدی دانش آموزان تهرانی در سامانه سناد خبر داده و گفت: بازرسی های مستمری از روند ثبت‌نام مدارس صورت می گیرد و کلاس بندی دانش‌آموزان صورت پذیرفته است.

راه پیما افزود: اولیای دانش آموزان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی به مراکز رسیدگی به شکایات ادارات آموزش و پرورش شهر تهران مراجعه نمایند. همچنین سامانه پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش به نشانی www.shekayat.medu.ir برای ثبت پیشنهادات و بهبود عملکرد مدارس شهر تهران در نظر گرفته شده است.