۰ نفر

زهرا صدراعظم نوری: به همکاری قالیباف با شورای شهر پنجم خوشبین هستیم

تبادل اطلاعات بین کمیسیون‌های شورای شهر چهارم و پنجم تهران

۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳
کد خبر: 201352
تبادل اطلاعات بین کمیسیون‌های شورای شهر چهارم و پنجم تهران

منتخب مردم در شورای شهر پنجم با اشاره به نشست مشترک این شورا با شهردار تهران گفت: به همکاری قالیباف با شورای شهر پنجم خوشبین هستم.

اقتصاد آنلاین - معصومه حاجی ابوالحسن؛ زهرا صدراعظم نوری در گفتگو با اقتصاد آنلاین درباره نشست مشترک شورای شهر چهارم و پنجم با مدیران شهرداری و شهردار تهران گفت: «این جلسه تنها جلسه آشنایی و معرفی اعضا با مدیران شهرداری تهران و خوش آمدگویی به منتخبین مردم در شورای شهر پنجم بود و مسائل کاری چندان در این جلسه مطرح نشد.»

این عضو شورای شهر پنجم ادامه داد: «در این جلسه به ما قول همکاری داده شد و قرار شد اطلاعاتی که مدیریت شهری جدید برای اداره امور شهر نیاز دارد در اختیار شورای شهر پنجم و شهردار جدید قرار گیرد.»

وی ادامه داد: «در این جلسه اعضای شورای چهارم نیز اعلام آمادگی کردند تا تجارب چهارساله شان را در اختیار شورای پنجم قرار بدهند و مقرر شد تعامل و تبادل اطلاعات بین کمیسیون ها انجام شود.»

نوری اظهار امیدواری کرد اطلاعات لازم توسط شهرداری به شورا منتقل شود. او در این باره گفت: «ما باید نگاه مثبتی داشته باشیم. در این سالها اقدامات زیادی انجام گرفته و برای اینکه بتوانیم اقدامات خوب را ادامه دهیم و اقدامات منفی را تکرار نکنیم به این تعامل نیاز داریم.»

او با اشاره به زمان بر بودن این پروسه خاطر نشان کرد: «حتما چالش ها، بحران ها و مسائلی در شهر تهران وجود دارد که لازم است با تعامل با دستگاه های موثر در راستای کاهش این چالش ها گام برداشته شود. ما امیدواریم با کسب اطلاعات کافی مبنایی برای شروع کار و برنامه هایمان داشته باشیم.»