۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

شورا و شهرداری تهران نیمه‌تعطیل شد/ بی‌انگیزگی اعضای انتخاب نشده برای ادامه کار!

۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰
کد خبر: 196054
شورا و شهرداری تهران نیمه‌تعطیل شد/ بی‌انگیزگی اعضای انتخاب نشده برای ادامه کار!

دومین جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران بعد از انتخابات شوراها صبح امروز در فضایی برگزار شد که اکثر اعضای شورای شهر انگیزه ای برای حضور در آن نداشتند. به طوری که اعضا یکی یکی در حال ترک جلسه بودند که مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران مانع از خروج برخی از اعضا شد تا جلسه از رسمیت خارج نشود.

اقتصاد آنلاین - معصومه حاجی ابوالحسن؛ در جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر تهران، موضوع سفر شریفی قائم مقام شهردار تهران بار دیگر در صحن مطرح شد. امانی پشت تریبون رفت و اعلام کرد که شریفی تا دو روز قبل نیز در ایران بوده و تاکید کرد او به خاطر بیماری دخترش ایران را ترک کرده است. اکثر اعضای شورا با شریفی همدردی کردند و تاکید داشتند باید از این مدیر زحمت کش شهرداری تقدیر شود. یکی از اعضای فرهنگی و چهره اصلاح طلب شورا نیز از رسانه ها دفاع کرد و گفت نباید همه چیز را گردن رسانه ها انداخت. او گفت عملکرد ضعیف روابط عمومی شهرداری تهران دلیل اصلی بروز حاشیه هایی در خصوص خروج شریفی از کشور بوده است.

اعتراض یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به غیبت مدیران شهرداری در جلسات از دیگر اتفاقات مهم این جلسه بود. او تاکید کرد که جلسات کمیسیون به دلیل حضور نیافتن مدیران شهرداری به حالت نیمه تعطیل درآمده و برخی از شهرداران حتی در جلسات ملاقات های مردمی نیز حاضر نمی شوند.

عباس جدیدی در این جلسه برای چندمین بار پیشنهاد ارائه عملکرد اعضا در صحن را مطرح کرد که از آن استقبال نشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بیشتر زمان جلسه به موضوع شناسنامه دار کردن باغات اختصاص داشت.