۰ نفر

ساعی: عملکرد ورزشکاران شورای شهر تهران خوب بود

۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷
کد خبر: 183559
ساعی: عملکرد ورزشکاران شورای شهر تهران خوب بود

هادی ساعی گفت‌: عملکرد ورزشکاران شورای شهر تهران نسبت به اعضای دیگر عملکرد خوبی بوده است و اگر هم خوب نگوییم باید این را تاکید کنیم که عملکرد مساوی با سایر اعضا داشته‌اند.

این عضو شورای شهر تهران پس از ثبت‌نام برای پنجمین دوره انتخابات شوراها در فرمانداری تهران با بیان این که من 10 سال سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارم و علاوه بر رشته تربیت ‌بدنی در رشته شهرسازی نیز تحصیلات داشته‌ام، اظهار کرد: اتفاقاتی که رخ داد و نسبت به ورزشکاران شوراها صحبت‌هایی شد، مربوط به افراد سیاسی شوراها بود. آنها فکر می‌کنند که ورزشکاران محبوب هستند و جای آنها را تنگ کرده‌اند. این‌ در حالی است که معمولا در راس ورزش کشور یا شوراهای شهر افراد سیاسی حضور دارند. اطلاعات و تجربه ورزشکارانی که سال‌ها در شورای شهر حضور داشتند نسبت به افرادی که سابقه کمی دارند، بسیار بالاتر است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، ساعی در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به شورای چهارم تهران می دهید، خاطر نشان کرد: من می‌توانم نمره قبولی بدهم. البته مشکلات شهر تهران بزرگ است و ما هر چقدر کار می‌کنیم به چشم نمی آید. کار در شورای شهر تهران بسیار سخت است.

وی با تاکید بر این که در زمینه شفاف سازی منابع مالی شهرداری، شورای شهر موفق بوده است و کارهای بزرگی را نیز انجام داده است، اظهار کرد: در سال اول این دوره از شوراهای اسلامی شهر تهران رقمی نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان وجود داشت که به علت خلاء قانونی در صورت‌های مالی نمی آمد که ما این رقم را امسال به حدود 500 میلیارد تومان رسانده‌ایم. در واقع صورت های مالی ما شفاف شده است.

این عضو شورای شهر تهران درباره عملکرد این شورا در حوزه نظارت بر عملکرد شهرداری تهران به خصوص در زمینه استخدام‌های اخیر، گفت‌: ما هیچ گاه از تخلفات شهرداری چشم پوشی نکرده‌ایم. در زمینه استخدام‌ها نیز مجوزی صادر نکرده‌ایم و جلوی استخدام‌های غیر قانونی را نیز گرفتیم. البته شهرداری موارد آزمون را به شورا داد و در شورا تایید شد سپس از حدود سه هزار نفر آزمون گرفته شد و البته مجددا باید از شورا مجوز بگیرند که آزمون بعدی را برگزار کنند.