۰ نفر

انتقاد مالکان برج ۱۹ طبقه غرب تهران؛

"گلدیس" ۵۲۰ واحدی هم به سرنوشت پلاسکو دچار می شود؟

۲ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۵۸
کد خبر: 171985
"گلدیس" ۵۲۰ واحدی هم به سرنوشت پلاسکو دچار می شود؟

برج 19 طبقه گلدیس با 520 واحد به رغم ورود جمعیت انبوهی از مراجعات روزانه و عمری حدودا 15 ساله از شرایط نامناسب تاسیسات و خدمات اطفای حریق رنج می برد که بارها حتی مورد انتقاد مستاجران یا مالکان این مجموعه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بازتاب آتش سوزی ساختمان پلاسکو باعث نگرانی شدید بسیاری از برج های بلند تجاری و اداری در تهران شده است.

مدیران برج تجاری اداری گلدیس در غرب تهران امروز با انتشار نامه ای در فضای عمومی این مجتمع ضمن اشاره به نواقص ایمنی و اطفای حریق و تاسیسات، خطاب به شهردار منطقه 5 تهران اعلام کردند: از تکرار فاجعه مشابه ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری و اداری 19 طبقه ای 520 واحدی گلدیس واقع در فلکه دوم صادقیه جلوگیری شود.

 

برج گلدیس

این نامه عمومی که با امضای ذبیح الله مقدم میرشکاری رییس هیات مدیره مجتمع گلدیس به شهردار منطقه 5 ارسال و منتشر شده از بی توجهی به نامه شورای شهر درخصوص ضرورت رفع نواقص اعلام حریق سخن گفته و متذکر شده است که مسئولیت و عواقب ناشی از عدم اجرای سیستم اعلام و اطفای حریق طبق نظر شورای شهر برعهده شهرداری منطقه 5 است.

به نظر می رسد سیستم مدیریت شهری و شورای شهر به زودی با صف طویلی از نگرانی ها و خواسته های مجتمع ها و برج های اداری و تجاری ناایمن یا فرسوده مواجه شوند که مسئولیت هر حادثه بزرگی را متوجه بالاترین مقام شهری در هر دو ارگان بخوانند.

برج 19 طبقه گلدیس به رغم ورود جمعیت انبوهی از مراجعات روزانه به خود و عمری حدودا 15 ساله از شرایط نامناسب تاسیسات و خدمات اطفای حریق رنج می برد که بارها حتی مورد انتقاد مستاجران یا مالکان این مجموعه قرار گرفته است.