۰ نفر

5 نوشیدنی معجزه‌گر برای لاغری

۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۴۱
کد خبر: 308408
5 نوشیدنی معجزه‌گر برای لاغری

در اینجا پنج نوشیدنی برتر جهت افزایش متابولیسم بدن و لاغری به شما معرفی خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین از اسپوتنیک، کارشناسان بریتانیایی لیستی از بهترین نوشیدنی های چربی سوز را معرفی کردند که به کاهش وزن بدن کمک میکند.

به نقل از روزنامه دیلی استار، نخستین نوشیندی چای سبز است. چای سبز با توجه به محتوای کافئین و فلاونوئیدها در آن، تا حد زیادی به سرعت سوخت و ساز بدن کمک می کند. برای از دست دادن وزن، کارشناسان توصیه می کنند 2-3 عدد چای سبز روزانه بخورند.

آب گوجه فرنگی رتبه دوم را دارد. آب گوجه فرهنگی علاوه بر خواص سوزاندن چربی، سطح کلسترول را در خون کاهش می دهد.

جایگاه سوم، سرکه سیب سرکه است که توصیه می شود از 2-3 قاشق غذاخوری در روز استفاده کنید، و حتما باید سرکه سیب را با آب قاطی کرد.

در رتبه بندی نوشیدنی مخلوط با زنجبیل باشد. برای تهیه آن، زنجبیل رنده شده را با آب گرم مخلوط کنید و ده دقیقه آن را دم کنید.

در انتها برای لاغری می توانید آب معمولی بنوشید. کارشناسان توصیه می کنند در حدود هشت لیوان آب در روز بنوشند که کار هضم را بهبود می بخشد.

پیش از این در خبر ها آمده بود که با رژیم سیب زمینی می توان در مدت سه روز در حدود5 کیلو وزن کم کرد. در این رژیم، سیب زمینی باید به تنهایی و بدون نان میل شود. همچنین باید سیب زمینی پخته مصرف شود. در این رژیم به مدت سه روز در تمامی میان وعده و وعده های اصلی باید سیب زمینی پخته مصرف شود.