۰ نفر

جمشید مشایخی: از ایران می‌رفتم

۳ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۰۳
کد خبر: 195420
جمشید مشایخی: از ایران می‌رفتم

جمشید مشایخی گفت: اگر حسن روحانی رییس‌جمهور نمی‌شد، دیگر در ایران نمی‌ماندم.

عصر 3 خرداد ماه همایشی با عنوان «تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی» در سالن وزارت کشور برگزار شد که در آن صاحب‌نامان حوزه های مختلف در حضور رییس جمهور سخنانی را بیان کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در این مراسم از جمشید مشایخی بازیگر قدیمی سینما و تئاتر به عنوان فردی یاد شد که حتی در بستر بیماری هم از حسن روحانی حمایت کرد و سپس از از او دعوت شد تا صحبت کند.

این بازیگر قدیمی ابتدا با خواندن این بیت شعر «من که ملول گشتمی‌ از نفس فرشتگان/قال و مقال عالمی میکشم از برای تو» تاکید کرد که ملت ایران به اذعان دیگر مردم دنیا بافرهنگ‌ترین مردم جهان بوده و هستند.

وی سپس گفت: من اهل تعارف نیستم به همین دلیل می‌گویم که اگر آقای روحانی انتخاب نمی‌شد من در ایران نمی‌ماندم.

مشایخی در پایان با آرزوی سلامتی برای مردم ایران خاطرنشان کرد که ملت ایران تلاش کند، معلم دیگر ملت‌ها جهان باشند.

در این مراسم که از جامعه ورزشی زهرا نعمتی قهرمان پارالمپیک صحبت کرد، حجت اشرف زاده سرود «دوباره ایران» را در حضور رییس جمهور با همراهی جمعیت حاضر در سالن خواند.

همچنین در این مراسم «میرزا آقا» مردی که در یکی از برنامه‌های انتخاباتی حسن روحانی تصویرش بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت با رییس جمهور دیدار کرد.

در این برنامه جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حجت‌الله ایوبی رییس ستاد هنرمندان حامی روحانی و هنرمندانی همچون سروش صحت، امیرحسین رستمی، حسین فرح‌بخش، سامان مقدم، فرشته طائرپور، علی قربان‌زاده، کامران تفتی، مجید مظفری، کیهان ملکی، مجید توکلی، الهام پاوه‌نژاد، احترام برومند، لیلی رشیدی، کتایون ریاحی،بیژن میرباقری، سعید سهیلی، پرستو گلستانی، پانته آبهرام، حمید پورآذری و... هم حضور داشتند.

در حاشیه: شلوغی جمعیت در سالن باعث بی نظمی شده و  برخی هنرمندان سالن را  با وجود اینکه کارت‌های دعوت‌شان شماره صندلی داشت، ترک کردند چون جایی برای نشستن نداشتند.

در این برنامه که برخی اعضای ستاد روحانی در شهرهای دیگر هم حضور داشتند، نمایندگان هر حوزه تلاش می‌کردند در سه دقیقه فرصتی که در اختیار داشتند بعضی مطالبات عمومی و صنفی خود را مطرح کنند که در بخش هنرمندان و هنگام صحبت جمشید مشایخی این اتفاق نیفتاد ولی این بازیگر تاکید کرد که در صورت انتخاب فردی دیگر غیر از حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور، حاضر به ماندن در کشور نبود.