۰ نفر

کودک سرطانی به آرزویش رسید +عکس

۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۷
کد خبر: 152923
کودک سرطانی به آرزویش رسید +عکس

کودکی که از بیماری سرطان رنج می‌برد و یکی از هواداران استقلال است امروز به آرزوی خود که گلزنی به پرسپولیس بود، رسید.

استقلال خوزستان و پرسپولیس قرار است در ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند. 

 

گلزنی کودک سرطانی

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، مرتضی نوجوانی که از بیماری سرطان رنج می‌برد و یکی از هواداران استقلال است آرزو دارد به پرسپولیس گل بزند، امروز در کنار زمین حاضر شده و در مراسمی یک دقیقه قبل از شروع مسابقه به پرسپولیس گلزنی کرد. این کودک هنگام گرم کردن بازیکنان وارد زمین شد و در گوشه‌ای از زمین بدن خود را گرم کرد. وی همچنین با داوران مسابقه عکس یادگاری گرفت.

تعدادی از اعضای گروه همیاران بی‌نام هم در کنار زمین حضور دارند، این گروه کارش برآورده کردن آرزوی کودکان سرطانی است که تاکنون 21 بار به این آرزو جامه عمل پوشاندند.

 علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس با مرتضی بیمار سرطانی خوش و بش کرد و با این کودک عکس یادگاری گرفت.

 قبل از شروع بازی طی مراسمی مرتضی کودک سرطانی پشت یک ضربه پنالتی ایستاد و به سمت دروازه پرسپولیس ضربه پنالتی زد تا به آرزوی خود که گلزنی به پرسپولیس است برسد که اولین ضربه این کودک به اوت رفت اما او توانست ضربه دوم را به گل تبدیل کند. مرتضی سپس وقتی قصد خروج از میدان را داشت به سمت برانکو رفت و او با این کودک عکس یادگاری گرفت همچنین جامی تهیه شده بود که به این فرد اهدا شد.

رامین رضاییان پیراهن خود را به  این کودک سرطانی اهدا کرد و برای او آرزوی سلامتی کرد.

مرتضی کودک سرطانی در مورد اتفاقی که امروز رخ داد، گفت: من هوادار استقلال هستم و آرزو داشتم به پرسپولیس گل بزنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. پیراهن رضاییان را هم از او هدیه گرفتم که این لباس را هم به یادگار نگه خواهم داشت.