۰ نفر

رفتارهایی که دیگران را از شما دور می‌کند کدامند؟

۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰
کد خبر: 141147
رفتارهایی که دیگران را از شما دور می‌کند کدامند؟

همه تلاش می‌کنند تا فرد مهم، بزرگ، دلسوز و مهربانی باشند. اما برخی عادات و رفتارهای اشتباه سبب آزار دیگران شده و آنها را از ما دور می‌کند. توصیه می‌شود برخی موارد را در روابط‌مان رعایت کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از امروز آنلاین، هنر ارتباط درست ما را به داشتن روابط عمیقی که به رشد شخصیت‌مان کمک می‌کند؛ می‌رساند. اما برخی رفتارها ما را به سرعت از دیگران دور می‌کند.

خودشیفتگی

افرادی که مدام درباره خودشان صحبت می‌کنند اغلب نیز توسط دیگران طرد می‌شوند.

ظاهر

زیبایی واقعی باید از درون قلب و بدن باشد. افرادی که بیشتر به ظاهر خود توجه می‌کنند و با آرایش غیرمتعارف، خود را در مرکز توجه قرار می‌دهند؛ جذابیت‌شان را سریع‌تر از دیگران از دست می‌دهند.

رقابت با دیگران

افرادی که همیشه احساس می‌کنند در یک تقابل و مسابقه با دیگران قرار دارند سریع‌تر جذابیت‌شان را از دست می‌دهند. این افراد مدام در حال گفتن تفاوت‌های بهتر خود نسبت به دیگری هستند. اگر فرد مقابل کوهنورد است او یک قله را فتح کرده و مثال‌هایی از این دست نشان می‌دهد که آن فرد در حال مسابقه و رقابت برترجویی خود است.

دعوا با دوستان

افراد غیر جذاب مدام احساس می‌کنند که دوستان‌شان، دشمنان‌شان هستند و در حال مبارزه با آنها دوستان‌شان را از دست می‌دهند.

سوال درباره اهمیت خود

قطعاً شخص غیرجذابی می‌توانید باشید که می‌پرسید آیا من از دید شما مهم هستم؟ همان‌طور که دوستی با شما برای من مهم است برای شما هم هست؟ شاید دو دوست شما با یکدیگر به جایی رفته و شما را نبرده باشند. برای آنها اصلا این مسئله مهم نیست بنابراین با پرسش در این باره خود را غیر جذاب نکنید. آنها هنوز دوستان شما هستند، بی‌خیال شوید.

رئیس‌بازی دراوردن

در یک گروه دوستان یکی همیشه تصمیم‌گیری می‌کند و مدام مسئول کنترل دیگران است. در این صورت اون شخص جذابی نیست.

متقلب‌ها

افرادی که صداقت ندارند به سرعت محبوبیت خود را از دست می‌دهند.

بی‌ادب‌ها

افراد بی‌ادب که با الفاظ توهین آمیز و گاه شرم‌آور حتی دیگران را مسخره می‌کنند یا نمی‌دانند باید چطور شوخی کنند. آنها نیز افراد غیرجذابی هستند که با رفتارهای خود دیگران را می‌رانند.

غیرقابل اعتماد بودن یا وابسته‌ها

آیا مدام برای کمک گرفتن با دوستان‌تان تماس می‌گیرید؟ یا مشغول هستید وقتی کسی به شما نیاز دارد!؟

فرقی نمی کند در هر صورت شما فرد غیر جذابی هستید.

منفی‌بافی

افرادی که مدام نیمه خالی لیوان را می‌بینند به تدریج، طرد می‌شوند. هرچه شما شادتر و مثبت‌تر باشید، با افراد بیشتری دوست خواهید بود.