۰ نفر

مراسم اهدای جایزه جشنواره رمضان مدیران خودرو برگزار شد +تصاویر

۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۴۲
کد خبر: 289714
مراسم اهدای جایزه جشنواره رمضان مدیران خودرو برگزار شد +تصاویر

مراسم اهدای جایزه یک دستگاه ام.وی.ام ۱۱۰ اس جشنواره ماه مبارک رمضان مدیران خودرو امروز در یکی از نمایندگی‌های این شرکت برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، جواد اکبری، جانشین معاون فروش مدیران خودرو در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه این شرکت با برپایی کمپین های مختلف و اعطای جوایز به دنبال تشویق مشتریان به خرید محصولات در بازه های زمانی خاص است، اظهار کرد:هدف از برگزاری چنین کمپین هایی قدردانی از اعتماد مشتریان به محصولات مدیران خودرو است.

جانشین معاون فروش مدیران خودرو با بیان این که این کمپین ها در ایجاد جذابیت برای خرید موثر بوده اند، گفت: تا زمانی که اجرای این کمپین ها اثرگذار باشد به برگزاری این کمپین ها ترغیب خواهیم شد از این روز پیش بینی شده تا پایان تابستان نسبت به برگزاری کمپینی در زمینه خدمات پس ازفروش اقدام کنیم.

او افزود: شرکت خودروسازی مدیران، اعتبار و جایگاه فعلی این شرکت را مدیون اعتماد مشتریان  دانسته و کمپین های مختلف با هدف قدردانی از مشتریان برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت مدیران خودرو در ماه مبارک رمضان امسال به ازای خرید هر یک از محصولات برند MVM شانس برنده شدن مشتریان خود در قرعه کشی یک دستگاه خودرو MVM 110S را مهیا کرده بود.

قرعه کشی حدود یک ماه قبل برگزار شد و سمیه عزتی از تهران، خریدار یک دستگاه خودرو ام.وی.ام ایکس33 اس، برنده یک دستگاه MVM 110 S کمپین ماه مبارک رمضان مدیران خودرو شد.

مراسم اهدای جایزه  ام.وی.ام 110 اس جشنواره بزرگ ماه مبارک رمضان مدیران خودرو عصر امروز در نمایندگی افتخار این شرکت واقع در پارک سوار بیهقی برگزار شد.

جایزه جشنواره رمضان مدیران خودرو

جایزه جشنواره رمضان مدیران خودرو

جایزه جشنواره رمضان مدیران خودرو

جایزه جشنواره رمضان مدیران خودرو