۰ نفر

مرکز دائمی تست خودرو کارمانیا افتتاح شد +تصاویر

۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۳۸
کد خبر: 283596
مرکز دائمی تست خودرو کارمانیا افتتاح شد +تصاویر

مرکزدائمی تست خودرو توسط خودروسازی کارمانیا راه اندازی شد.

 به گزارش اقتصاد آنلاین، خودروسازی کارمانیا به عنوان نماینده رسمی  BYD در ایران  پنج شنبه گذشته اقدام به افتتاح مرکز دائمی تست درایو برای محصولات کارمانیا در محل تعمیرگاه مرکزی این شرکت، کرد.

مرکز آزمایش رانندگی کارمانیا از 5 قسمت مختلف تشکیل شده  که تست های مهمی مانند تست سیستم تعلیق، تست شتاب و تست فرمانپذیری و پایداری را شامل می شود. مسیر تست طوری طراحی شده که امکان انجام مانورهای مختلف  برای خودرو ایجاد شود.

مرکز تست کارمانیا شامل چه بخش‌هایی است؟

قسمت اول این پیست، جهت آشنایی سرنشین با خودرو بوده که پس از آن، راننده به قسمت تست سیستم تعلیق و جوش اتاق در این پیست می‌رسد. برای تست سیستم تعلیق و کیفیت مونتاژ، چندین دست انداز با ارتفاع‌های مختلف طراحی شده که با عبور خودرو از روی آنها، عملکرد سیستم تعلیق در جذب ناهمواری‌ها و میزان صدای درون اتاق از برخورد قطعات به یکدیگر مشخص خواهند شد.
 

BYD S7 بی وای دی کارمانیا

بخش دیگر یک مسیر مارپیچ است  که راننده می‌تواند عملکرد سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و میزان پایداری خودرو را در تست اسلالوم بررسی کند. در این تست سیستم کنترل پایداری بی‌وای‌دی مانع انحراف خودرو شده و در صورت انحراف به سرعت خودرو را به مسیر باز می‌گرداند. قسمت دیگر این پیست، یک مسیر مستقیم بوده که راننده قادر است در آن شتاب گیری خودرو و عملکرد سیستم ترمز را بررسی کند و قسمت آخر نیز، قسمت ریکاوری و پایان پیست است.

افتتاح مرکز تست کارمانیا با جناب S7

 به گزارش اقتصاد آنلاین  افتتاح این مرکز تست، با آزمایش شاسی بلند  S7 توسط خبرنگاران انجام شد، این خودرو که از نظر طراحی نیز مدرن به نظر می رسد، با استفاده از موتور 2 لیتری توربو شارژ 4 سیلندر می تواند 203 اسب بخار نیرو تولید کند.  BYD برای این خودرو از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT استفاده کرده است.

 

BYD S7 بی وای دی کارمانیا

سیستم تعلیق  این خودرو از نکاتی بود که در آزمایش این شاسی بلند 7 نفره جلب توجه کرد و به نظر می رسد که این شاسی بلند بتواند  از جایگاه مناسبی در بازار در بازار خودرو  برخوردار شود.

  مهمانان ویژه مراسم کارمانیا

خانم هون یان یاگ نخستین خریدار چینی برند بی وای دی در ایران از مهمانان ویژه این مراسم بود، او با یک ایرانی ازدواج کرده و  دلیل انتخاب برند BYD را آشنایی با این برند و محصولات این شرکت و اعتماد  به کیفیت آن عنوان کرد و گفت:حصولات این برند دوام بالایی دارد و شرکت کارمانیا نیز در ارائه خدمات پس از فروش بسیار خوب عمل می کند.

 

BYD S7 بی وای دی کارمانیا

دومین مهمان برنامه افتتتاح پیست اختصاصی کارمانیا یکی از مالکان مدل S6 بود که با این خودرو بیش از  100 هزار کیلومتر پیمایش پیمایش انجام داده بود که از کیفیت و خدمات خودروی خود بسیار راضی بود، او نیز در این زمینه گفت:به  دلیل نوع فعالیت خود، خودروهای مختلقی مانند تویوتا، کیا و هیوندایی داشته ام و اگر نخواهم اغراق کنم می گویم بی وای دی اگر بر تر از این خودروها نباشد، چیزی هم کم ندارد، زیرا به طور متوسط ماهانه 10 هزار کیلومتر رانندگی را با این خودروها تجربه کرده ام و از عملکرد S6 واقعا راضی هستم.

بر اساس این گزارش، شرایط تست محصولات بی وای دی در پیست اختصاصی کارمانیا به زودی از سوی مسئولان شرکت اعلام خواهد شد.



BYD S7 بی وای دی کارمانیا

برای مشاهده تصاویر و دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید