۰ نفر

توسعه خودروهای پرنده توسط ایرباس و آئودی

۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۲۹
کد خبر: 280158
توسعه خودروهای پرنده توسط ایرباس و آئودی

دولت آلمان قصد دارد به توسعه تاکسی‌های پرنده شرکت‌های ایرباس و آئودی بپردازد تا آنها را از یک طرح مفهومی به واقعیت مبدل کند.

به گزارش انگجت، تاکسی‌های پرنده ایرباس و آئودی خیلی زود قدم فراتر از تنها یک مفهوم خواهند گذاشت. دولت آلمان به آزمایش تاکسی‌های پرنده در اطراف شهر انگولشتات چراغ سبز نشان داده و توافقی با آئودی و ایرباس امضا کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا "آندریاس شویر" وزیر حمل و نقل آلمان، حمل و نقل خودران را بُعد جدیدی از تحرک و یک فرصت بزرگ برای شرکت‌های خودروسازی خواند.

هیچ اشاره‌ای به زمان شروع این آزمایشات نشده است، هرچند این کار مشروط بر این است که شرکت‌ها بتوانند نمونه‌های اولیه کاربردی تولید کنند.

این کار، نقطه عطفی برای ایرباس و آئودی است. "اوبر" در حال ساخت و توسعه تاکسی پرنده خود در یک مرکز تحقیقاتی در پاریس است و پیشرفتش موجب فشار و ترغیب رقبای آلمانی شده است تا وارد این عرصه شوند.

خودروسازان آلمانی با جدیت وارد این عرصه شده‌اند و حتی اگر مدت زمان زیادی طول بکشد تا خودروهای پرنده واقعی بسازند، قصد دارند به هر صورتی که شده این کار را انجام دهند و این رقابت به نوبه خود، شانس تجربه هر چه سریعتر وسایل نقلیه پروازی را چند برابر می‌کند.