۰ نفر

تویوتا به کمک سوزوکی می‌رود

۵ خرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۱۹
کد خبر: 274330
تویوتا به کمک سوزوکی می‌رود

در فوریه سال گذشته قرار دادی بین دو شرکت تویوتا و سوزوکی مبنی بر گسترش همکاری در زمینه " مسائل زیست محیطی، توسعه خط تولید ، ایمنی در رانندگی و تکنولوژی های جدید" به امضا رسید. به تازگی این دو کمپانی بزرگ ژاپنی در نظر دارند تا همکاری مشترکی برای عرضه خودرو در بازار هند و دیگر بازارهای مدنظر انجام دهند که تویوتا در بخش فنی نیز از سوزوکی حمایت خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، در تفاهم نامه جدید این دو شرکت، سوزوکی در نظر دارد تا موتورهای جدید و قدرتمندتری را به کمک تویوتا و با تکنولوژی های جدید در کارخانه های خود تولید کند. ضمن آنکه قرار است موتورهای ساخته شده توسط سوزوکی و به کمک تویوتا در بازار کشورهای هند و آفریقا نیز عرضه گردد. البته باید این نکته را خاطر نشان کرد که سوزوکی جزو نخستین شرکت های خودروسازی در دنیا می باشد که وارد بازار هند شده و نقش مهمی در پیشرفت این صنعت در هند داشته است.

در خصوص این همکاری، اوسامو سوزوکی، مدیرعامل سوزوکی گفت: این آرزوی من بوده است که یک پروژه بزرگ را با همکاری تویوتا انجام دهیم که نه تنها در هند بلکه در تمام نقاط جهان به موفقیت برسد.