۰ نفر

تغییرات در رنو ایران کلید خورد/ داوود منصوری جانشین اسماعیلی شد

۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۰۳
کد خبر: 274278
تغییرات در رنو ایران کلید خورد/ داوود منصوری جانشین اسماعیلی شد

داوود منصوری مدیرعامل فعلی شرکت شاسی سازی رنو در ایران، جانشین رامتین اسماعیلی در مدیریت شرکت رنو پارس شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرخودرو، حضور پیمان کارگر به‌عنوان قائم‌مقام شرکت نیسان ژاپن، سرمنشأ تغییرات گسترده‌ای در رنو و نیسان منطقه شده است و در ادامه این تغییرات، داوود منصوری به‌عنوان جانشین رامتین اسماعیلی به‌عنوان مدیریت عامل رنو پارس منصوب شد.

پیمان کارگر که سال‌ها مدیرعاملی شرکت رنو پارس بود و پس از آن با حفظ سمت، مدیریت رنو در ایران را بر عهده داشت اواخر سال ٩٥ با عنوان قائم‌مقام مدیرعامل و مدیر منطقه خاورمیانه، آفریقا و هندوستان به شرکت نیسان پیوست و از آن پس دو نفر در بازار ایران مسئولیتش را تقسیم کردند؛ پاسکال فلتن عهده‌دار امور رنو شد و رامتین اسماعیلی هم که از مدت‌ها قبل برای مسئولیت رنو پارس آماده شده بود، پس از سال‌ها حضور در مجموعه رنو پارس، مدیریت این شرکت را بر عهده گرفت.

اکنون و در ادامه تغییرات مدیریتی در مجموعه رنو در ایران، داوود منصوری به‌عنوان جایگزین رامتین اسماعیلی، مسئولیت مدیریت رنو پارس را بر عهده گرفت و رامتین اسماعیلی به پیمان کارگر در مدیریت نیسان در منطقه پیوست.

داوود منصوری سابقه طولانی در مجموعه رنو پارس دارد و در آخرین سمت هم مدیریت مجموعه ACI Pars را بر عهده داشته، مجموعه‌ای که تولید شاسی‌های رنو را در ایران بر عهده دارد. منصوری حدود یک دهه سابقه کار در مجموعه رنو پارس را دارد و به‌طور ویژه در بخش مالی این شرکت مشغول بوده و پیش از مدیریت ACI Pars، مدیر مالی رنو پارس بوده است، پستی که در آن علاوه بر ارتباط با واحدهای مختلف شرکت، با تأمین‌کنندگان بزرگ قطعات نیز در ارتباط بوده است. حضور بلندمدت وی در رنو پارس و آشنایی کامل او با مجموعه مدیریت رنو در ایران و البته اشراف به روابط رنو با تأمین‌کنندگان بزرگ در ایران باعث می‌شود وی بتواند به‌سرعت مدیریت امور در این مجموعه را بر عهده بگیرد.