۰ نفر

آغاز دور جدید فروش هاوال H2

۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸
کد خبر: 273642
آغاز دور جدید فروش هاوال H2

دور جدید پیش فروش خودروی هاوال H2 از روز دوشنبه 7 خرداد آغاز خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، با توجه به استقبال کم  نظیر از سری اول فروش خودروی هاوال H2،  محصول جدید شرکت بهمن موتور در نظر دارد در راستای پاسخ به نیاز مشتریان محترم و بهره برداری ایشان از این محصول با کیفیت، سری دوم عرضه را از روز دوشنبه 7 خرداد آغاز کند.

حمیدرضا علیزاده معاونت فروش شرکت بهمن موتور، ضمن قدردانی از استقبال مشتریان از محصول جدید این شرکت ( هاوال H2 ) گفت: شرکت بهمن موتور همچون گذشته، ارائه محصول با کیفیت را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده و پاسخگوی اعتماد مشتریان محترم خواهد بود.

علیزاده با توجه به میزان تقاضای موجود در بازار به منظور برخوردار نمودن تمامی مشتریان از شانس برابر، روش عرضه را به صورت فروش اینترنتی عنوان کرد  و گفت: شرکت بهمن موتور در نظر دارد طبق قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده 50%  مبلغ نهایی خودرو را به عنوان پیش پرداخت دریافت کند و همه تلاش خود را انجام می دهد تا در صورت ثبات شرایط اقتصادی  و تامین ارز، قیمت را به صورت ثابت نگه دارد.

شایان ذکر است برند هاوال یکی از پرفروش ترین برندها در بزرگترین بازار خودرو دنیا است و که طبق آخرین گزارش موسسه "برند فایننس" ، جایگاه اول ارزش برند را در چین کسب کرده و در بین بیست برند برتر دنیا قرار دارد.

خودروی H2 از موتور 5/1 لیتری توربو شارژ برخوردار است .  از ویژگیهای فنی خودرو H2 می توان به گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک با 3 حالت مختلف ، سیستم تعلیق مولتی لینک ، سیستم فرمان الکتریکی، 6 ایربگ ( جلو ، جانبی و پرده ای) و سیستم های پیشرفته ترمز ،ESC) ABS، BA، EBD، DSR، AUTOHOLD ) ، نویگیشن (Navigation) اشاره کرد.

ضمن اینکه مواردی چون کروز کنترل ، سان روف برقی ،سیستم ورود بدون کلید( KEYLESS) ، استارت دکمه ای ، سیستم تهویه اتوماتیک دو گانه ، تنظیم صندلی برقی راننده در 6 جهت و تنظیم برقی گودی کمر ، گرمکن صندلی های ردیف جلو، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها ( TPMS) به صورت نمایش لحظه ای ، دوربین کمک پارک بر روی آینه جانبی و بسیاری از اپشنهای دیگر، از جمله ویژگیهای این خودرو محسوب می شوند که آن را به طور ویژه از خودروهای هم رده متمایز می کند. این خودرو از لحاظ ایمنی نیز نشان بالاترین استانداردهای ایمنی ANCAP  و CNCAP را نیز داراست.

علاقمندان و متقاضیان  محترم می توانند برای اطلاع از ویژگیهای محصول و یا ثبت نام، به سایت شرکت بهمن موتور یا نمایندگیهای ویژه بهمن  مراجعه نمایند.

 ضمنا"، شرکت بهمن موتور جهت اطمینان خاطر به مشتریان قبل از خرید شرایط تست خودرو را نیز فراهم کرده است که به زودی مکان و زمان دقیق آن اعلام خواهد شد.