۰ نفر

جناب S7؛ لقب کارمانیا برای بی وای دی S7

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۲:۱۳
کد خبر: 273234
جناب S7؛ لقب کارمانیا برای بی وای دی S7

شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان نماینده رسمی بی وای دی چین در ایران، به تازگی رودشویی را در بام لند تهران آغاز کرده و همزمان پیش فروش بی وای دی S7 را با شعار جناب S7 آغاز نموده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، این روزها اگر به مجموعه تفریحی بام لند در غرب تهران و دریاچه شهدای خلیج فارس (دریاچه چیتگر) سری زده باشید، یکی از خودروهای حاضر در این محوطه برای فروش و معرفی بی وای دی S7 است. این کراس اوور به عنوان سومین محصول تولیدی شرکت خودروسازی کارمانیا شناخته می شود که در حال حاضر پیش فروش با تحویل قطعی آذر ماه برای این کراس اوور ممکن است. چند وقتی است که شرکت های خودرویی در کنار حضور در نمایشگاه های خودرو و همچنین حضور برپایی نمایشگاه ها و شوروم های دائم در شهرهای مختلف، برای معرفی بهتر و بیشتر خودرو خود به سمت رودشوها رفته اند. این سبک از بازاریابی فروش باعث می شود تا افراد خارج از محیطهای رایج برای خرید خودرو و در فضایی عمومی با محصولی جدید آشنا شود. حال با حضور بی وای دی S7 در بام لند تهران، شاهد هستیم که کارمانیا لقب « جناب S7 » را برای این خودرو برگزیده و در طرح های فروش خود از این نام استفاده می کند.

اما شنیده ها حاکی از آن است که بعد از جناب S7، فرزندی جدید از کمپانی بی وای دی در خودروسازی کارمانیا متولد می شود که از امروز لقب « عالیجناب » را در برای خود انتخاب کرده است.

بی وای دی S7 توربو به عنوان یک کراس اوور لوکس چینی قرار است که از مرداد امسال به دست خریداران برسد و این روزها مراحل داخلی سازی و همچنین دریافت مجوزهای لازم برای عرضه آن در حال سپری شدن است. در نمایشگاه خودروی آذر ماه سال ۱۳۹۶ در شهر آفتاب، مدیر عامل خودروسازی کارمانیا اعلام کرده بود که با شرایط کنونی ( بهای ارز مربوط به آذر ماه ۹۶) سعی می شود بی وای دی S7 با قیمتی کم تر از ۱۳۰ میلیون تومان به دست مشتریان برسد. اما با توجه به این که این روزها بهای ارز تغییر کرده و تعرفه وارد بر خودروهای مونتاژی هم در حال افزایش است، احتمال داده می شود که با افزایش رقبای قیمتی همچون چری تیگو۷ قیمت این خودرو نیز از عدد ۱۳۰ میلیون تومان فراتر برود. برخی شنیده ها از بهایی حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان خبر می دهند. بى واى دى S7 پلتفرمى مشابه به S6 دارد اما از نظر طراحى ظاهرى و بسیارى از ویژگی ها، تفاوت بسیاری با S6 دارد.

S7 به موتور ٢ لیترى توربوی ٢٠۳ اسب بخار مجهز است و جعبه دنده ٦ سرعته اتوماتیک، قدرت آن را به چرخ هاى جلو منتقل می کند. امکاناتى مانند کروز کنترل، استارت دکمه اى، شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایدارى، چراغ روزتاب، صندلى برقى، نمایش گر بزرگ، در صندوق عقب برقى، استارت از روى سوییچ، سیستم تهویه دوگانه، تودوزى چرم، سنسور پارک جلو و عقب، آینه هاى تاشوی برقى، دوربین ٣٦٠ درجه، نمایش گر پشت آمپر TFT، سقف پانارومیک، هفت صندلی، سردکن و گرم کن صندلی های جلو، حافظه صندلی، ترمز پارک برقی و… مجهز است.

برای مشاهده تصاویر و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.