۰ نفر

بی وای دی F3 دنده‌ای برای تحویل به مشتریان بارگیری شد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۳:۵۲
کد خبر: 272891
بی وای دی F3 دنده‌ای برای تحویل به مشتریان بارگیری شد

از صبح امروز کارخانه خودروسازی کارمانیا مراحل بارگیری بی وای دی F3 دنده ای را برای تحویل به مشتریان سپری می کند و شنیده ها حاکی از آن بوده که در روزهای آتی کلید سپاری این خودرو به مشتریان آغاز خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، شرکت خودروسازی کارمانیا سال گذشته، بی وای دی F3 دنده ای را روی خط تولید برد و ماه های پایانی سال ۹۶، در کنار تولید بی وای دی S6، این سدان اقتصادی را نیز تولید و مونتاژ کرد، اما به دلیل تغییر ناگهانی مجوزهای عرضه خودرو بر مبنای استانداردهای ۸۵ گانه، تحویل آن به مشتریان با تاخیر رو به رو شد. حال که بی وای دی F3 دنده ای مجوزهای لازم مطابق با استاندارد ۸۵ گانه را دریافت کرده است، از صبح امروز کارخانه کارمانیا را به مقصد نمایندگی ها ترک کرده و حال قرار است از صبح فردا در نمانیدگی های این شرکت حضور داشته باشد. احتمال داده می شود که مراحل شماره گذاری این خودرو به زودی انجام شود و از روزهای آتی تردد این سدان اقتصادی بی وای دی و کارمانیا در کشور آغاز گردد.

35

بی وای دی F3 دنده ای به عنوان دومین خودرو تولیدی خودروسازی کارمانیا شناخته می شود که به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۰۷ اسب بخار مجهز است و توان آن از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. سیستم تهویه الکتریکی دستی، کامپیوتر سفر، مانیتور اندروید، سانروف، آینه های تاشو برقی، دوربین عقب و زیر آینه، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، دی لایت و… به عنوان امکانات بی وای دی F3 دنده ای اعلام می شود.

36

شرکت خودروسازی کارمانیا در سال جدید قیمت بی وای دی F3 دنده ای تغییر نداده و همچنان با بهای کمتر از ۵۵ میلیون تومان به مشتریان اعلام می شود. اما پیش بینی داده می شود که در آینده نزدیک با تحویل این خودرو، حباب قیمتی چند میلیون تومانی برای قیمت بی وای دی F3 دنده ای پیش بیاید.