۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
کد خبر 268360

چری به دنبال به روز رسانی تکنولوژی تولید خودرو و استفاده از سیستم رباتیک در خط تولید است.

اقتصاد آنلاین - سمانه برمخ‌شاد؛ مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری چری چین بعد از ایران خودرو و سایپا در رتبه سوم از نظر سهم بازار قرار دارد و تولید و مونتاژ خودروهای چری را در منطقه ویژه اقتصادی بم انجام می‌دهد.

آنطور که رییس هیات مدیره مدیران خودرو اعلام کرده فاز دوم کارخانه این شرکت کمتر از سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد تا تا 100 هزار دستگاه به ظرفیت تولید ظرفیت تولید خودروهای ام وی ام و چری اضافه شود.

بر اساس این گزارش در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودرو پکن، شرکت چری با همکاری مدیران خودرو شرایطی را فراهم کرد تا خبرنگاران از کارخانه چری در شهر ووهو چین بازدید کنند. اگر چه بازدید انجام شده کوتاه و مختصر بود اما نشان از آن داشت که چری به دنبال به روز رسانی تکنولوژی تولید خودرو و استفاده از سیستم رباتیک در خط تولید است و در برخی بخش‌ها دیده شد که چهار ربات بر روی یک محصول کار می کنند.

نکته جالب در خط تولید چری این است که همزمان در یک خط تولید امکان تولید خودروهای مختلف وجود دارد و ظرفیت هر یک از این خطوط تولید 40 دستگاه در ساعت است.

بخش دیگری از کارخانه چری که توسط خبرنگاران مورد بازدید قرار گرفت مربوط به کنترل کیفیت بود که در پایان تولید بخش‌های مختلف خودرو توسط کارشناسان مختلف مورد بررسی قرار می گرفت.