۰ نفر

پرده برداری از A-Class سدان مخصوص بازار چین +تصاویر

۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۰۳
کد خبر: 266981
پرده برداری از A-Class سدان مخصوص بازار چین +تصاویر

باور کنید یا نه این خودرو فقط برای بازار چین طراحی شده! خودروی A-Class سدان در واقع مدلی با فاصله محوری بیشتر است که برای فروش در بازار چین آماده شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، ممکن است این تصمیم در ابتدا برایتان تعجب برانگیز باشد، اما در واقع بیانگر این موضوع است که مردم جمهوری خلق چقدر برای کمپانی مرسدس اهمیت دارند.

خودرویی که در ویدئو مشاهده می‌کنید مدل اسپرت سدان است که تریم برتر این خانواده دو نفری محسوب می‌شود. تریم دیگر، تریم سدان می‌باشد. صادقانه بگوییم که زیباست. خوش استیل در حد اندازه‌های CLA اما بدون خط سقف بسیار شیب داری که فضای سر مسافرین را بخاطر نمای بیرونی قربانی کرده باشد.

A-Class سدان

A-Class سدان

A-Class سدان

نمای روبرو از هاچ‌بک ۵ درب برگرفته شده و به راحتی میتوان آن را با CLS اشتباه گرفت.

شاید بد نباشد بدانید مرسدس این طراحی را Predator یا غارتگر نامیده و این سه مدل از این طراحی بهره‌مند هستند. طراحی این مدل کاملاً منعکس کننده کانسپت رونمایی شده در نمایشگاه بیجینگ سال گذشته است. حتی رنگ بدنه! گرچه یکسری ظرافت های طراحی کاهش یافته‌اند. مثلاً شفافیت چراغ‌های عقب و یا جایگزین کردن دستگیره های درب معمولی. برای رینگ‌ها میتوانید از ۱۶ اینچی تا ۱۹ اینچی را انتخاب کنید. صندوق بار این مدل ۴۲۰ لیتر فضا در اختیارتان قرار خواهد داد. جای شکی نیست که فضای داخل نیز برگرفته از مدل هاچ‌بک باشد، البته با فاصله محوری بیشتر به میزان ۶۰ میلیمتر. این مدل نیز از سیستم سرگرمی شگفت‌انگیز MBUX بهره‌مند است، با دو صفحه نمایش کاملاً دیجیتالی و تمام تجهیزات مورد نیاز یک خودروی کامپکت.

A-Class سدان

در چین این خودرو با موتور ۱.۳۳ لیتری که از تکنولوژی کاهش تعداد سیلندرها برخوردار است، عرضه خواهد شد که دو مدل ۱۳۴ اسب بخاری و ۱۶۱ اسب بخاری خواهند بود. مجموعه‌ی این بلوک چهار سیلندر تمام آلومینیومی در آینده با حضور یک نمونه ۲ لیتری ۱۸۸ اسب بخاری تکمیل خواهد شد. تمام موتورها به طور استاندارد با جعبه دنده ای هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه عرضه خواهند شد. این A-Class کش آمده برای تولید در خط تولید محلی به جمع C-Class و E-Class L خواهد پیوست.