۰ نفر

سوزوکی با مینی‌ون ارتیگای جدید در نمایشگاه جاکارتا

۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۹:۱۶
کد خبر: 266729
سوزوکی با مینی‌ون ارتیگای جدید در نمایشگاه جاکارتا

سوزوکی پیش‌بینی می‌کند فروش این خودرو بیش از 30 درصد بازار اندونزی در این کلاس را به خود اختصاص دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، آیا تا کنون نام "ارتیگا" را شنیده‌اید؟ ارتیگا یک مینی‌ون شخصی بر پایه مدل سوئیف سوزیکی در برخی از بازارهای خاص است و عمر ورودش به بازار به 6 سال می‌رسد. اینک سوزوکی از نسخه جدیدی از مدل سریع‌تر این خودرو رونمایی کرده که با استانداردهای یک مدل هاچ‌بک کوچک هماهنگی بیشتری دارد.

خودرو

این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی جاکارتا در اندونزی به نمایش درخواهد آمد و طول آن از اسلافش بیشتر خواهد بود. چیزی حدود 130 میلی‌متر به طول این خودرو اضافه شده و اینک این مدل از مرسدس بنز کلاس B یا ب‌ام‌و سری 2 اکتیو تورر بلندتر است تا در مقابل اسلافش بایستند که تقریبا هم‌سایز یک کلاس A مرسدس هستند.

افزایش طول به معنای فضای بیشتر درون خودرو و صندوق بار است و سه ردیف صندلی این خودرو فضای بهتری را در اختیار 7 سرنشین آن فراهم می‌آورد. در فضای داخلی نیز شاهد کاربرد چوب و داشبورد ظریف هستیم.

خودرو

این خودرو در چین و اندونزی تولید می‌شود و با ورق‌های فلزی، چین و قوس‌های تیز و استایل سراسری داینامیک بسیار سرحال‌تر از نسل‌های قبلی از آب درآمده است. احتمالا این خودرو با یک موتور 1.5 لیتری  که اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست ارائه می‌شود. از آنجایی که مدل‌های قبلی با نسخه‌های 4 سیلندر ارائه این موتور برای نسخه‌های جدید نیز دور از انتظار نخواهد بود.

خودرو

سوزوکی پیش‌بینی می‌کند فروش این خودرو بیش از 30 درصد بازار اندونزی در این کلاس را به خود اختصاص دهد. ارتیگای جدید حیاتی بودن خود را برای برند سوزوکی در بازار نشان داده و خودروساز قصد دارد تولیدش را در بازار داخلی و صادرات توسعه دهد. از زمان تولید این خودرو در سال 2012 سوزوکی بیش از 670 هزار از این خودرو را در بیش از 70 کشور جها به فروش رسانده است.