۰ نفر

لوگوی فولکس واگن تغییر می‌کند

۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۸:۴۳
کد خبر: 265705
لوگوی فولکس واگن تغییر می‌کند

یک مقام مسئول شرکت خودروسازی فولکس واگن از تغییر نشان تجاری این شرکت در سال آینده میلادی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خودروکار، این روزها خبرهای بسیاری از شرکت فولکس واگن به گوش می رسد و در کنار تغییر مدیرعامل گروه خودروسازی فولکس واگن، به نظر می رساند طیف تغییرات این شرکت آلمانی ادامه دار خواهد بود، چرا که سخن از تغییر نشان تجاری یا همان لوگو فولکس واگن نیز از سوی مسئولان این شرکت شنیده شده است.

کمتر از یک هفته قبل بود که «هربرت دایس» مدیر پیشین ب ام‌و به‌عنوان مدیر جدید گروه خودروسازی فولکس واگن و جانشین «ماتیاس مولر» معرفی شد؛ تغییری که از سوی هیئت مدیره فولکس واگن از آن به عنوان یکی از گام‌های برنامه تحول گسترده فولکس‌واگن یاد شد.

حال پس از تغییرات مدیریتی فولکس واگن، «یوخن زنگپیل» مدیر بخش بازاریابی فولکس واگن از اعمال تغییرات در نشان تجاری این شرکت به منظور پویا تر شدن و افزایش میزان جذابیت آن خبر داده است.

فولکس واگن

«یوخن زنگپیل» در اظهارات خود چنین گفته است که: برند ما برخلاف سالهای گذشته خود وضعیت مساعدی ندارد و یکی از دلایل آن نیز می توان رسوایی دیزل ها و اختصاص  بخش زیادی از فعالیت هایمان در کشور آلمان باشد، در صورتی که ما برای تغییر وضعیت شرکت به افزایش فعالیت ها تبلیغاتی در خارج از مرز های آلمان داریم. به همین منظور در تدارک ایجاد تغییرات در لوگو شرکت و جذاب تر کردن آن هستیم تا به واسطه آن نتیجه بهتری از فعالیت در رسانه های اجتماعی و تبلیغات خود بگیریم.

فولکس واگن

شایان ذکر است که شرکت فولکس واگن آخرین بار در سال 2012 میلادی بود که لوگوی خود را به روز رسانی کرد و سه بعدی بودن لوگوی آن از همین سال آغاز شد.