۰ نفر

به همت کمیته دودیفرانسیل کارگری تهران؛

نخستین دوره مقدماتی بیراهه نوردی برگزار شد

۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲
کد خبر: 265173
نخستین دوره مقدماتی بیراهه نوردی برگزار شد

سرپرست کمیته دودیفرانسیل کارگری تهران گفت: این کمیته برای نخستین بار به طور رسمی اقدام به به برگزاری دوره های مختلف آموزشی بیراهه نوردی (آفرود) و موضوعات وابسته به آن کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، مازیار اسلامی با اشاره به برگزاری موفق اولین دوره با عنوان دوره مقدماتی رانندگی در کویر، قوانین و ملزومات کمپینگ، مسیریابی آماتوری بیراهه در24 و25 فروردین ماه اظهار کرد: ‎این دوره با حضور 25 نفر شرکت کننده، همراه و مسولان و مدرسان کمیته برگزار و مسیرهای سختی در کویر در نظر گرفته شد که مکان پر چالشی برای شرکت کننده‌ها بود اما با این حال با استقبال خوبی مواجه شد.

وی با بیان این که ‎این دوره پیش نیاز دوره‌های بعدی خواهد بود، افزود: کمیته دودیفرانسیل کارگری برای سال 97 دوره‌های متعددی از جمله رانندگی حرفه‌ای کویر، رانندگی درگل، سنگ، برف، آب ، دوره‌های GPS حرفه‌ای و دوره‌های رالی و نقشه خوانی را در دستور کار دارد که با همراهی مسولان ذی‌ربط هیات کارگری استان و فدراسیون کارگری برگزار خواهد شد.

‎ سرپرست کمیته دودیفرانسیل کارگری تهران در خصوص دلایل تفکر ایجاد دوره‌های آموزشی نیز گفت: سال‌ها است شاهد حادثه‌های ناگوار که حتی منجر به فوت شده، بوده‌ایم و این روند ما را بر آن داشت تا با آموزش صحیح بتوانیم تا اندازه‌ای از این حوادث جلوگیری کنیم.