۰ نفر

هفت سین سانگ یانگ

۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴
کد خبر: 259387
هفت سین سانگ یانگ

نوروز یکی از کهن ترین جشن های باستانی ایران زمین است. سرزمین پهناور ایران، خاستگاه جشن نوروز بوده و با آغاز فصل بهار در سراسر این مرز و بوم موجی از مهر و دوستی می آفریده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، هفت سین اصلی ترین نماد عید نوروز برای ایرانیان بوده و از همین رو است که هر ساله ایرانیان در تکاپوی آراستن  و چیدمان سفره هفت سین برآمده و ملزومات آن را گرد هم می آورند تا یادآور صحنه هایی تازه از این میراث کهن را خلق کنند. سنجد نماد عمل سنجیده، گرایش به عقل و عشق ورزیدن انسانها به یکدیگر است. سیب نماد سلامتی و زیبایی و سبزه نماد زادن دوباره است. سمنو سمبل خیر و برکت و سیر نماد از بین بردن زشتی ها و پلیدی ها است. سرکه نماد تسلیم و رضا و سماق سمبل صبر، بردباری و مظهر طلوع دوباره است. در کنار این جلوه ها، قرآن کریم نشانه توکل و توسل به خداوند، آینه نماد روشنایی، ماهی سمبل زایش، تازگی و شادابی و شمع مظهر روشنایی است که با اضافه شدن به سفره هفت سین نشاطی مضاعف می آفرینند.

گروه صنعتی رامک خودرو نیز در آستانه فرا رسیدن نوروز می کوشد تا به رسم این سنت کهن فرصت های تازه ای را خلق کند. چه بسا پیش از این نیز کوشیده است تا برای جلب رضایت مشتریان خود اینگونه عمل کند. از همین رو محصولات سانگ یانگ که در آمیخته با کیفیت و کارآمدی است می تواند هر یک نماد ویژه قلمداد شود و هفت سین خودرویی را رقم بزند.

سین اول سانگ یانگ کوراندو سالی پر از ماجراجویی، سین دوم سانگ یانگ چیرمن سالی پر از شکوه و عزت ، سین سوم سانگ یانگ رودیوس سالی پر از آرامش در کنار خانواده. ، سین چهارم سانگ یانگ کایرون سالی پر از پرکاری و استواری، سین پنجم سانگ یانگ اکتیون سالی پرا ز موفقیت در راه های نرفته ، سین ششم سانگ یانگ تیوولی سالی پر از شور و  حال جوانی ، و سین هفتم سانگ یانگ رکستون سالی پر از شکوه و عظمت همچون امپراطور را در ذهن ها تداعی می کند.

گروه صنعتی رامک خودرو رامک خودرو آغاز سال نو را تبریک و تهنیت صمیمانه خود را تقدیم شما و خانواده محترمتان در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی ، عزت و کامیابی را آرزومند است.