۰ نفر

قیمت جدید الانترا اعلام شد/سه محصول جدید هیوندای به بازار می‌آید

۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱
کد خبر: 244351
قیمت جدید الانترا اعلام شد/سه محصول جدید هیوندای به بازار می‌آید

معاون فروش و بازار یابی شرکت کرمان موتور با تشریح جزییات افزایش قیمت محصولات هیوندای گفت: از نیمه اول سال ۹۷ تولید انبوه الانترا در دستور کار قرا گرفته و این خودرو با امکانات خودروی وارداتی با قیمت کمتر از ١٥٠ میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، حسن اکبری در یک نشست خبری گفت:کرمان‌موتور یک شرکت تولیدکننده است و واردات محصولات هیوندای با هدف داخلی‌سازی آن انجام می‌شود.

اکبری با بیان اینکه در حال حاضر آی 20، آی 10 و اکسنت در این شرکت تولید می‌شود، ادامه داد:در سال جاری تا کنون 34 هزار دستگاه خودرو در این شرکت به تولید رسیده و بنا به برنامه پیش بینی شده مجموع تولید در سال جاری به 45 هزار دستگاه خواهد رسید.

او تاکید کرد: تولید حدود 20هزار هیوندای اکسنت و الانترا در کرمان موتور برای سال 2018 میلادی برنامه‌ریزی شده که بر این اساس حداق میزان داخلی‌سازی برای محصولات هیوندای 30  درصد خواهد بود. 

 معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور با اشاره به اینکه عرضه سه خودرو هیوندای کونا، ‌ای 30جدید و آزرا در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: سعی بر این است که محصولات تولیدی با اختلاف قیمتی 25 درصد نسبت به نمونه وارداتی به بازار عرضه شود.

اکبری همچنین درباره تعهدات این شرکت در تحویل خودرو به مشتریان نیز تصریح کرد:تا پنجم بهمن ماه تعهدات این شرکت به مشتریان صفر شده و هفته آینده جشن تحویل نخستین سری جک اس 3 و یک هفته پس از آن جشن تحویل نخستین سری اکسنت را برگزار خواهیم کرد. 

او به توسعه همکاری با خودروسازی جک اشاره و اضافه کرد: علاوه بر عرضه خودرو جی4 برای خودرو اس7 نیز در حال مذاکره و برنامه‌ریزی هستیم و از سوی دیگر مذاکرات با شرکت لیفان برای تولید و عرضه محصولات جدید این شرکت در حال پیگیری است.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور از مذاکره برای صادرات هیوندای‌های تولید شده‌ در ایران خبر داد و گفت: با شرکت هیوندای  برنامه استراتژیک 3 ساله داریم که پس از این زمان اقدامات لازم برای سرمایه گذاری از طرف شرکت خارجی در ایران انجام خواهد شد، البته در حال مذاکره برای سرمایه‌گذاری هیوندای در ایران هستیم و نتیجه مذاکرات جدید فروردین سال آینده به طور رسمی اعلام خواهد شد.

اکبری همچنین از مذاکره با برخی برندهای اروپایی خبرداد و خاطرنشان کرد: توافقاتی نیز در این زمینه انجام شده که در آینده در مورد آن اطلاع رسانی می شود.