۰ نفر

خدمات پس از فروش با کیفیت و مصرف سوخت پایین برگ برنده فوسو

۵ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۱۲
کد خبر: 240327
خدمات پس از فروش با کیفیت و مصرف سوخت پایین برگ برنده فوسو

رئیس سازمان فروش گروه صنعتی مایان، عرضه‌کننده کامیونت‌های سبک میتسوبیشی فوسو در ایران با اشاره به فناوری آلمانی این خودروها که در ژاپن تولید می‌شود، گفت: با وجود آنکه ۸ ماه از ورود این محصول به بازار ایران می‌گذرد توانسته‌ایم سهم خوبی از بازار را در اختیار داشته باشیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مجید مدنی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین اظهار کرد: این کامیونت‌ها نسبت به رقبا دارای برتری‌هایی است و این مشخصات حائز اهمیت مانند مصرف سوخت پایین، کیفیت بالا و ایمنی بالا در کنار خدمات پس از فروش باعث شده این محصولات جای خود را در بازار پیدا کنند به طوری که کیفیت بالای قطعات و سیستم پایداری به عنوان یک سرمایه توانسته سرمایه‌گذار را برای خرید و سرمایه‌گذاری در این خودروها تشویق کند.

وی گفت: این شرکت موفق به فروش خودرو به شرکت‌هایی شده که پیش از این از نشان‌های تجاری دیگری استفاده می‌کردند اما به مرور زمان و استفاده از این کامیونت‌ها اقدام به جایگزینی خودروهای جدید در ناوگان خود کرده‌اند به طوری که مراجعه برای خرید بیشتر نشانه‌های خوبی از استقبال از این خودروها را به همراه داشته است.

رئیس سازمان فروش گروه صنعتی مایان با اشاره به محصولات این شرکت ادامه داد: هم‌اکنون ۴ محصول ۵/۶ تن، ۶ تن در دو مدل شاسی‌کوتاه و بلند و همچنین ۸/۵ تن از سوی این شرکت عرضه می‌شود اما از آنجا که هنوز دولت وارد موضوع نوسازی کامیونت‌های سبک نشده، قراردادی با سازمان‌ها یا نهادها منعقد نشده البته به طور کامل آمادگی برای عرضه همه خودروها از سوی این شرکت وجود دارد.

وی عرضه ۱۵۰۰ دستگاه کامیونت سبک را هدف‌گذاری امسال اعلام و تصریح کرد: این هدف‌گذاری تا امروز محقق شده و تاکنون هزار دستگاه به فروش رفته و برای سال آینده نیز عرضه ۲۵۰۰ دستگاه پیش‌بینی شده است. مدنی خدمات پس از فروش آسان را از جمله مزایای این شرکت برای جذب بیشتر مشتری دانست و گفت: از آنجا که به فکر راحتی شرکت‌های خریدار هستیم اقدام به ارائه خدمات در محل کرده‌ایم که برای این کار ۱۵ دستگاه کامیونت پیش‌بینی شده است.

مصرف سوخت پایین و نرخ پایین قطعات نسبت به سایر رقبا و همچنین فراوانی قطعات یدکی در کنار خدمات پس از فروش مناسب از دیگر عوامل تشویق خریداران به محصولات این شرکت بوده است.

وی نرخ خودروهای عرضه شده در ایران را از ۱۲۱ تا ۱۴۵ میلیون تومان اعلام و اظهار کرد: از آنجا که بسیاری از خریداران کامیونت‌های سبک پس از خرید ناگزیر به هزینه‌کرد در برخی زمینه‌ها ازجمله دو باک کردن، نصب دزدگیر، قفل مرکزی و تیوب‌لس کردن هستند این خودروها با وجود در اختیار داشتن این امکانات در کنار قفل دیفرانسیل که هیچ کامیونی در خاورمیانه این فناوری را در اختیار ندارد در کنار ضدواژگونی قیمتی برابر با سایر رقبا دارند.

رئیس سازمان فروش گروه صنعتی مایان از همکاری کامل ژاپن با این شرکت خبر داد و در تشریح وضعیت کاربری که پیش از این از سوی این شرکت در حال انجام بود نیز گفت: این شرکت تاکنون وارد بحث کاربری‌های خدمات شهری نشده اما در بحث حمل بار، یخچال و چادری جزو نشان‌های برتر است و این امکان وجود دارد که در آینده وارد حمل زباله و خدمات شهری شود.