۰ نفر

در حاشیه نمایشگاه حمل و نقل تهران اعلام شد؛

برنامه‌های گروه بهمن در حوزه خودروهای تجاری

۴ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۵۴
کد خبر: 240079
برنامه‌های گروه بهمن در حوزه خودروهای تجاری

مدیر خودروهای تجاری بهمن دیزل با اعلام برنامه های گروه بهمن در حوزه خودروهای تجاری گفت: استفاده از کاربری های جدید یکی از برنامه های جدید گروه بهمن در حوزه خودروهای تجاری است.

 به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، مهیار عسگریان، رئیس سازمان فروش خودروهای تجاری گروه بهمن در یک نشست خبری با بیان اینکه در کنار رشد تولید و تامین تقاضای بازار تلاش داریم با افزایش حداکثری آپشن ها در تمامی محصولات تجاری گروه بهمن به دنبال رعایت حداکثری استانداردها باشیم، گفت: از از زمانی که تیم مدیریت بهمن تغییر کرد رویکرد به سمت تولید محصول در راستای الزامات مشتری رفت.

در ادامه این نشست ابراهیم تقوی، مدیر خودروهای تجاری بهمن دیزل، درباره بازار خودروهای تجاری گفت: در حال حاضر تولید خودروهای تجاری کاهش چشمگیری داشته است به طوریکه سال گذشته تاپایان آذرماه  7 هزار دستگاه به تولید رسیده بود اما در سال جاری تا کنون  5 هزار دستگاه تولید شده است که بهمن دیزل  54 درصد سهم بازار را در اختیار دارد.

مدیر خودروهای تجاری نیمه سنگین بهمن دیزل در ادامه با اشاره به اینکه یکی از دلایل این موضوع شرایط پر نوسان اقتصادی کشور است که تاثیر مستقیمی بر روی تولید و فروش این نوع خودروها دارد، خاطرنشان کرد: 2 سال است که از پیشرانه های یورو 4 استفاده می‌کنیم که مورد تایید استانداردهای ایران و اروپا و دارای کم‌ترین مصرف سوخت و آلایندگی است.

تقوی در ادامه به محصول جدید عرضه شده در نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: محصولات ما به صورت 70 درصد CKD و 30 درصد داخلی سازی تولید می‌شود  و در شرایط فعلی با توجه به نوسانات ارزی امکان افزایش قیمت وجود دارد.

او با اشاره به اینکه محصول جدید ما ایسوزو NMR85 است که چندی پیش رونمایی شده و دارای آپشن‌های جدیدی نسبت به NKR خواهد بود.یکی دیگر از محصولات جدید ما نیز خودرو FEZ نام دارد که برای اولین بار از آن رونمایی شده است.

تقوی با بیان اینکه استفاده از کاربری های جدید یکی از برنامه های جدید گروه بهمن است، خاطر نشان کرد:به عنوان مثال اکنون یخچالی که خودمان تولید می کنیم بر روی محصولات مستقر می شود، همچنین تولید یک بالابر که تنها بالابری است که می تواند روی کامیونت های سبک نصب شود را در برنامه داریم .

 محمد صارمی رئیس فروش سیبا موتور نیز در این نشست درباره سهم این شرکت از بازار کشنده‌ها گفت: شرکت سیبا موتور در شش ماهه اول سال در 54 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

به گفته او در سال جاری  کامیونت 8 تن با استاندارد یورو 4 به بازار عرضه خواهد شد و کامیون های 6 تن نیز به یورو5 ارتقا پیدا می کند و تلاش داریم که این کامیون را با همان قیمت قبلی به بازار عرضه کنیم.

رئیس فروش سیبا موتور با اشاره به اینکه در بحث خدمات شهری به طور جدی ورود خواهیم کرد، تاکید کرد: با توجه به اینکه آلودگی هوا در تهران زیاد است سیبا موتور در تلاش است که رسالت زیست محیطی خود را انجام دهد و در جهت کاهش آلودگی گام بردارد.

او همچنین تاکید کرد: در بحث نوسازی ناوگان فرسوده جدی تر خواهیم بود و در این راستا ۶۵ دستگاه کشنده طی چند ماه گذشته به این طرح اختصاص داده شده است.